Slapen overdag baby 9 weken

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Ik hoop dat iemand nog tips heeft.. mijn zoon is nu 9 weken en overdag slapen wil hij/lukt niet</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hij krijgt om 23:00 uur de laatste fles en dan slaapt hij door tot 06:30/07:00. Na de eerste fles kroelen we altijd nog even in ons bed en daarna slaapt hij weer van 08:30 tot 10:30 ongeveer (dit gaat dus vrij goed). Dan wordt hij gewassen en krijgt hij rond 11:00 uur de volgende fles. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Ook vanaf 19:30 tot 23:00 slaapt hij heerlijk.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">nu is het grootste punt; tussen 12:00 en 18:30 slaapt hij amper. Dan mag ik van geluk spreken als hij van 12:15 tot 13:00 slaapt en daarna weer van 16:15 tot 17:00.<br /><br />doordat hij dus overdag niet wil slapen, lukt het wakker zijn op de ‘wakker tijden’ ook voor geen meter!</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">heeft iemand tips om het overdag slapen beter te laten gaan?</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 0px; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">hij is namelijk ook vaak oververmoeid en dus een visueuze cirkel waar hij in zit </p>
 
Kan zijn dat hij in een sprong zit en dus even een paar dagen amper slaapt door de prikkels die hij ontvangt.
Wat ik als tips had meegekregen ( ik weet niet wat je allemaal al hebt geprobeerd):
*Zorg voor een donkere en rustige omgeving
*Misschien een extra flesje?
*Achtergrond geluid zoals een slaapliedje van een knuffel of whitenoise kan wellicht helpen...geen idee hoe jouw baby daarop reageert maar hielp bij ons
*Eventueel in de draagzak/doek of wandelwagen laten slapen...
*Stukje wandelen ?

Dit is wat me nu even te binnen schiet.

Succes!
 
Bedankt voor je reactie.
helaas is dit al een week 3/4 zo. De sprong zou nu kunnen zijn en het wellicht verergeren..
de overige tips heb ik al geprobeerd haha, helaas nog zonder resultaat!
ik hoop dat dit ook een typische 'alles is een fase' dingetje is!
 
Je kan ook vragen aan CB of zij tips hebben, de GroeiGids app heeft een chat functie als bellen niet de voorkeur heeft.
Hopelijk inderdaad een fase.
Sterkte en succes x
 
Terug
Bovenaan