Heel erg herkenbaar! Mijn zoontje heeft vaker zo’n fase dat hij eind middag niet wil slapen, of tussen de middag niet. Nu zit hij in een fase dat hij geen een slaapje wil doen overdag. Zo ontzettend moe, masr niet willen slapen. Zo vermoeiend!
Hier blijf ik gewoon voorspelbaar voor hem, door hem toch telkens in bed te leggen en ook volgens eenzelfde ritueeltje.
Gisteren was het zelfs zo erg rond 17.00 uur, hij was doodmoe ( had nog bijna niks geslapen de hele dag), weer huilen. Ik heb hem gewoon even laten huilen. Ik dacht na 10 minuten ga ik werr naar m toe, om het speentje te gevrn en n aai over zijn hoofdje, maar dat was niet nodig. Net toen ik op t punt stond naar hem toe te gaan, was hij vertrokken... Dit was wel erg moeilijk hoor, hem zo te horen huilrn, maar ik moest dit echt even doen voor hem. Hij was zooo uitgeput.
Ik denk echt dat het n fase is, blijf volhouden. Doe iig elke keer hetzelfde als je je kleine naar bed brengt. Uiteindelijk gaat het steeds beter. Maar zwaar en vermoeiend is t wel!