Slapen overdag

Misschien hebben jullie tips. Mijn kleintje van 7 weken. Slaapt van 19:00/20:00 na de fles goed krijgt om 23:00 uur nog een flesje en slaapt tot 04:30/05:30 dus super. Alleen overdag dan is slapen echt een drama.. ik probeer steeds een ritme erin te krijgen. Met in bedje leggen ze slaapt dan 30 a 60 min en wordt weer wakker.. dan slaapt ze meestal bij mij verder. Voorheen sliep ze dan langer soms wel 2 uur.. heeft iemand nog tips of is het gewoon wat bij de 7 a 8 weken hoort? Ik baker haar al in.
 
Ze is nog zo klein. Het hoort er een beetje bij. Mijn dochter van 3 maanden slaapt soms 2 uur. Maar vaker maar 3 kwartier. En dan weer een half uur in de draagzak of kinderwagen. Het wordt vanzelf langer. Maar kun je niet afdwingen
 
Dat is wel normaal. Gewoon wat vaker te slapen leggen. Na een paar maandjes komt ritme pas. En dan wordt vaak 1 of 2 slaapjes per dag weer wat langer. Google maar eens op baby en slaapcycli koppelen.
 
Onze dochter was bijna altijd na 45 min wakker. Heel soms 1,5 uur of langer. Ik heb alles geprobeerd geloof ik?. Met de flow meegaan werkt nog het beste denk ik en dan moet je soms accepteren dat het flesje vlak voor het slaapje komt oid 
 
Bedankt voor jullie reactie! Fijn om te weten dat het er een beetje bij hoort. Dan ga ik gewoon met de flow mee. En komt het wel. Ja ik las online over de visuele cirkel dat je daar dan in terecht kan komen.. kwa slapen. Dus dacht o jeej. Maar ik lees inderdaad over de slaap cyclus duidelijk ☺️.
 
Terug
Bovenaan