ik probeer boas smiddags ook in bed te leggen,om dat vast aan te wennen maar vaak komt het er niet van omdat hij al slaapt voor ik er erg in heb.hij slaapt meestal de hele ochtend in de box of in de schommelstoel.tegen die tijd dat ik het bedtijd vind is hij al uitgerust haha.vandaag heeft hij ook weer de hele ochtend geslapen.na de fles van 13 uur heb ik hem in bed gelegd,en toen was meneer wakker.hij gaat dan niet huilen,maarja,als hij niet slaapt hoeft hij van mij niet naar bed.waarom wil jij je kleintje perse in bed hebben?dat hoeft bij die hele kleintjes toch nog niet?die vallen te pas en te onpas in slaap en misschien is op het tijdstip dat jij haar in bed legt wel juist haar wakkere moment.
op het kinderdagverblijf waar ik werk gaan de baby's ook pas in bed vanaf 3/4 maanden als ze een duidelijk slaapritme hebben van 3/4 keer per dag.tot die tijd slapen ze ook gewoon waar ze liggen op dat moment.en als ze teveel afgeleid is door de andere 2 kun je haar misschien in de wandelwagen in een rustig hoekje zetten?
ik zou me niet teveel vastpinnen op dat bed.savonds gaat het goed,dat is het belangrijkste toch?wij zitten momenteel nog tot 23 uur op met de kleine,omdat hij dan wakker is.terwijl mama het liefst om 21 uur al naar bed zou gaan.dat kan helaas alleen in t weekend,want door de weeks is mn man niet thuis en als boas niet slaapt slaap ik ook niet.
groetjes kari