slapen overdag

Mijn dochtertjes is nu 8 weken en slaapt gelukkig 's nachts erg goed. ga na de voeding van 19.00uur, 22.00 uur en de nachtvoeding direct weer slapen. Alleen overdag wil ze absoluut niet in haar bedje. heb al vanalles geprobeerd, lang laten huilen, even huilen er er steeds heen. het enige dat helpt is haar de hele dag beneden laten maar dat wil en kan niet, ik heb er nog twee van 4 en van 1 jaar. Help!!   Wie herkent dit en heeft tips!! Dit ken ik nl. absoluut niet van mijn oudste twee

Hoi. Mijn zoontje vind er ook niks aan om overdag in zijn bedje te liggen.
Ik heb hem een hele tijd 'gedwongen' maar dan sliep hij helemaal niet,lag alleen maar te huilen. Nu slaapt hij gewoon in de box of in de kinderwagen. Gezellig beneden,kan ik hem ook in de gaten houden. Ik vind het niet erg,als ik moet poetsen of stofzuigen slaapt hij gewoon door. Dwingen had bij ons geen zin dus heb ik het zomaar opgelost,hij moet toch ook aan zijn rust komen. Groetjes Mikkie.

ik probeer boas smiddags ook in bed te leggen,om dat vast aan te wennen maar vaak komt het er niet van omdat hij al slaapt voor ik er erg in heb.hij slaapt meestal de hele ochtend in de box of in de schommelstoel.tegen die tijd dat ik het bedtijd vind is hij al uitgerust haha.vandaag heeft hij ook weer de hele ochtend geslapen.na de fles van 13 uur heb ik hem in bed gelegd,en toen was meneer wakker.hij gaat dan niet huilen,maarja,als hij niet slaapt hoeft hij van mij niet naar bed.waarom wil jij je kleintje perse in bed hebben?dat hoeft bij die hele kleintjes toch nog niet?die vallen te pas en te onpas in slaap en misschien is op het tijdstip dat jij haar in bed legt wel juist haar wakkere moment.
op het kinderdagverblijf waar ik werk gaan de baby's ook pas in bed  vanaf 3/4 maanden als ze een duidelijk slaapritme hebben van 3/4 keer per dag.tot die tijd slapen ze ook gewoon waar ze liggen op dat moment.en als ze teveel afgeleid is door de andere 2 kun je haar misschien in de wandelwagen in een rustig hoekje zetten?
ik zou me niet teveel vastpinnen op dat bed.savonds gaat het goed,dat is het belangrijkste toch?wij zitten   momenteel nog tot 23 uur op met de kleine,omdat hij dan wakker is.terwijl mama het liefst om 21 uur al naar bed zou gaan.dat kan helaas alleen in t weekend,want door de weeks is mn man niet thuis en als boas niet slaapt slaap ik ook niet.
groetjes kari

hoi jeja2
lena wilde ook niet slapen overdag maar was wel aan het eind van de dag niet te genieten.en inderdaad om 7 uur op bed en de hele nacht in coma.
ik heb een hele week haar concequent als ze moe werdt in haar bed gedaan in een slaapzakje met haar armen onder de dekens en strak ingestopt zodat ze niet wakker blijft van het gemaai van haar armen. de eerste dag huilde ze een half uur voordat ze sliep voor 20 min. maar dat ging elke dag beter. als ze nu haar slaapzakje aan krijgt weet ze hoe laat het is en gaat rustig slapen, ik heb dit uit het boek regelmaat en inbakenen van ria blom daar staan goede tips in
veel sucses

Terug
Bovenaan