slapen overdag


Ik vraag me af hoe laat jullie kindjes overdag naar bed gaan.
Mijn zoontje van bijna 1 is 's ochtends altijd rond 06.30 wakker. Rond 10.30 gaat hij dan weer naar bed en slaapt zo'n 1 1/2 uur. 's Middags gaat hij om 3 uur weer.
Ik snap dat het per kindje verschillend is, maar ik ben even benieuwd hoe jullie dat doen...
 
Die van mij is net 1 jaar en meestal slaapt ie 's ochtends en 's middags ook nog. Alleen als we weg zijn dan wil ie t nog weleens een ochtendje of middagje volhouden zonder te slapen.
 
Mijn dochtertje is bijna 11 maanden.
Die is meestal om 7 uur wakker en slaapt meestal weer om half 9 een uur of anderhalf uur. En om half 1 of 1 uur slaapt ze soms 2,5 uur maar kan ook minder. Soms slaapt ze in de ochtend maar 5 minuten ofzo en dan word ze weer klaar wakker. En als we weg gaan dan blijft ze ook vaak wakker maar de middagslapie niet want dan slaapt ze gewoon, ook op de fiets dat arme kindje.

 
mijn zoontje is bijna 10 maanden. hij slaapt tot 's ochtends 8 / 9uur. en gaat 's middags rond 1 uur naar bed, gewoon totdat hij wakker is. ooit word ie vroeg wakker en wil hij na het avond eten weer een dutje doen. en soms is hij rond 11 's ochtends ook weer moe, dan leg ik hem een uurtje in bed. ik kan hem wel ophouden, maar dan eet hij niet. dus dat schiet niet op.
 
hoi,

Hier een dochter van 16,5 maand en die slaapt 2x. We staan op mijn werkdagen (3x per week) rond 7 uur op. 's Morgens slaapt ze ongeveer 1,5 uur en 's middags slaapt ze 1 tot 1,5 uur. Laatst wel weer geprobeerd of het met 1 slaapje lukt, maar daar worden we allebei niet echt vrolijk van ;-). Het lukt alleen als we 's morgens weg zijn en ze wordt echt flink geentertained wordt.

 
Mijn dochter wordt rond 7 uur wakker en gaat rond 10 uur weer slapen, soms een uur, soms 2 uur. Dan gaat ze rond 3 uur weer naar bed voor een uurtje en indd, als we weg zijn en ze wordt beziggehouden dan red ze het die dag ook zonder middag slaapje..
 
Terug
Bovenaan