slapen/schema??

A

Anoniem

Guest
hoi
zit een beetje te stuntelen met anouk haar slaaptijden,de ene keer slaapt ze na het warm eten anderhalf uur en krijgt dan de laatste fles,de andere keer wil ze niet slapen na het warm eten dus blijft ze op tot de laatste fles(die ik dan maar wat eerder doe,om 19.30u)maar dan lijkt het net of ze veel moeilijker in slaap kan komen.gisteravond ook,huilen niet normaal,net of ze ergens last van had.en kwaad lijkt ze dan ook nog.hoe is jullie schema aan het eind van de dag???warm eten doe ik om 17.30u.
gr petra

Hoi Petra,

Maaike krijgt tussen 17.00 en 17.30 uur haar warme hap. Meestal is ze dan zo moe dat ze daarna naar bed gaat. Afhankelijk van hoe lang ze dan slaapt krijgt ze tussen 19.00 en 20.30 uur haar laatste fles. Daarna gaat ze eigenlijk altijd wel weer lekker slapen.

Als ze niet wakker word maken we haar om 20.30 uur uiterlijk wakker en geven haar dan de fles.

Ook Maaike red het nog niet om op te blijven tot de laatste fles. Als ze echt niet wil slapen dan halen we haar er weer uit en dan krijgt ze haar laatste fles wat eerder maar het liefst niet voor 19.00 uur. Ze gaat dan meestal wel gewoon slapen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes
Inge

hoi
ja zeker heb ik er wat aan,bedankt voor je snelle reactie.het zal per dag wel verschillen met het schema.maar het is net of ze niet goed kan slapen als ze opgebleven is na het warm eten.als ze wel geslapen heeft en ik leg haar op bed na de laatste fles dan slaapt ze zomaar.
gr petra

Hoi hoi,

Hier hetzelfde hoor, meestal gaat ze wel slapen na haar warme hap. Maar deze week ook al een aantal dagen niet. Komt misschien wel door de warmte.

Ik vind het wel gezellig, alleen wel af en toe lastig. Dan wordt ze bijv. al om  19.00 uur moe en tja om haar dan voor een klein uurtje in bed te leggen en haar dan weer wakker te  maken vind ik niets. Dus hou haar dan maar ff bezig!! En na de laatste fles weer gelijk naar bed...

Als ze na d'r warme hap wel gaat slapen moet ik haar altijd wakker maken voor de laatste fles.... Dus vandaar dat ik haar dan liever wakker hou!

Gr. Ilone

Thijn (bijna 10 mnd) krijgt zijn eten ook rond 17.30 uur. Daarna gaat hij nog even bij ons knuffelen en spelen en dan naar bed.
Soms krijgt hij gelijk na zijn eten de fles rond 18.30 en soms ook nadat hij even heeft geslapen. we zijn er wel achter gekomen dat het echt niks uitmaakt bij Thijn, of hij nou om 18.30 de fles krijgt of om 22.00 hij komt gewoon elke ochtend rond 7 uur.

Dus we kijken per dag even.

succes

Terug
Bovenaan