A
Anoniem
Guest
Mijn dochter slaapt ongelovelijk veel. Ik lees hier dat jullie kindjes al de ochtend om 7.30 beginnen en dan pas om 12 uur weer gaan tukken en dan 2 uur later weer gewoon wakker zijn
Ons ritme is
9:30!! wakker en papfles
10.00 Gapen, ogen wrijven en jengelen en dus: weer naar bedje
12.00 Wakker. broodjes, spelen, etc
14.00 weer bekaf en dus weer naar bedje
17.00 wakker, avond eten etc
19.30 Slapen tot de volgende ochten 9.30.
Ze wordt s nachts niet wakker. Ze is gemiddeld dus maar 4 tot 5 uur wakker op een dag. Ik ben zo erg aan huis gebonden(ben thuismama) en wordt hier zelf erg passief van. Heb al veel geprobeerd(vroeg uit bed halen, slaapjes vroeger onderbreken, etc etc) maar ze is gewoon echt gebaad bij haar eigen gekozen ritme, maar ik niet :-(. De ellende is ook nog dat ze heel erg licht slaapt, en ik niets kan doen overdag als ze slaapt. Geen huishouden of zelfs niet de printer gebruiken. Erg frustie op zijn tijd.
Kennen of herkennen jullie dit slaapgedrag? En wie kan me hub ervaringen vertellen?
Ik hoor het graag. Ik ben erg nieuwsgierig of mijn kleine Marloes de enige slaapkop is in Nederland
xxxx Annet
Ons ritme is
9:30!! wakker en papfles
10.00 Gapen, ogen wrijven en jengelen en dus: weer naar bedje
12.00 Wakker. broodjes, spelen, etc
14.00 weer bekaf en dus weer naar bedje
17.00 wakker, avond eten etc
19.30 Slapen tot de volgende ochten 9.30.
Ze wordt s nachts niet wakker. Ze is gemiddeld dus maar 4 tot 5 uur wakker op een dag. Ik ben zo erg aan huis gebonden(ben thuismama) en wordt hier zelf erg passief van. Heb al veel geprobeerd(vroeg uit bed halen, slaapjes vroeger onderbreken, etc etc) maar ze is gewoon echt gebaad bij haar eigen gekozen ritme, maar ik niet :-(. De ellende is ook nog dat ze heel erg licht slaapt, en ik niets kan doen overdag als ze slaapt. Geen huishouden of zelfs niet de printer gebruiken. Erg frustie op zijn tijd.
Kennen of herkennen jullie dit slaapgedrag? En wie kan me hub ervaringen vertellen?
Ik hoor het graag. Ik ben erg nieuwsgierig of mijn kleine Marloes de enige slaapkop is in Nederland
xxxx Annet