Slapen sprong 8 weken

<p>Hoi!</p><p>mijn dochter is morgen 8 weken oud. Sinds twee weken sliep ze van ongeveer 22.30 tot 7.00 uur (soms zelfs 7.30 uur). Rond 22.30 uur sliep ze vrij makkelijk zelf in.</p><p>sinds twee dagen is inslapen(ook overdag) een drama, dat duurt wel 1 a 1,5 uur. Ze slaapt dus uiteindelijk pas rond 00.00 uur. Daarna wordt ze rond 5.00 uur wakker. En na een flesje is ook inslapen dan weer even moeilijk. Ze slaapt dan nog wel even verder uiteindelijk maar uiterlijk rond 7.30 uur is ze weer wakker. Zodra je rustig met haar zit is ze wel moe maar echt inslapen lukt dan weer niet.</p><p>zou dit kunnen komen door een sprongetje? Herkent iemand dit?</p>

Hoi!
Onze dochter is ook 8 weken en hier echt precies hetzelfde verhaal, normaal krijgt ze rond 22.30/23.00 de laatste fles, en dan slaapt ze meestal tot 06.00/06.30. Maar sinds 2 dagen ook eerder wakker, moeilijk weer in slaap komen  behalve bij mij, overdag hadden we haar nu ook zover dat ze alleen sliep, wel nog in de kinderwagen maar dat wil ze ook niet sinds 2 dagen, dus misschien een sprongetje idd:)

Hier helaas het zelfde. Moeizaam zelfstandig in slaap komen, overdag en ook snachts. Wordt elke nacht 3-4uur wakker en rommelt dan zeker tot 7uur. Valt nog in slaap bij mij op de arm. Maar bij wegleggen direct weer wakker. Ook 8weken. Proberen ritme aan te houden en toch elke keer zelfstandig inslaap te laten vallen. Bakeren wel in. Sinds kort blijven we maar even naast hem zitten als hij in zijn bedje ligt. Als we dan weg lopen slaapt hij daarna nog maar 20mintjes ofzo.

Terug
Bovenaan