slapen/sprongetje

A

Anoniem

Guest
hoi
nog even een vraagje over het inslapen,vooral s,avonds.anouk zit dus in een sprongetje,maar aangezien ik mijn oei ik groei boek even aan een vriendin heb meegegeven(stom,ik weet het),weet ik niet of moeilijk slapen er bij hoort.weet iemand dit?ze is soms verschrikkelijk overstuur als ik haar op bed leg.
groetjes petra

Ja hoor, helaas hoort het erbij. Momenteel heeft Rik er ook last van.
Ik moet dan nog even terug om nog even te kroelen en daarna huilt ie vaak nog steeds even en dan valt ie toch nog in slaap!

Succes.

X Saskia
mv Rik 19 wk

Hey,

Nou Thijmen heeft precies hetzelfde, ik hoop je binnen 5 werkdagen het je te kunnen vertellen, ha,ha, want dan krijg ik het boek binnen...

Groetjes Ellen

onze dochter van 6 maanden is ook de laatste twee weken 's avonds vreselijk onrustig en valt dan alleen maar in slaap als we ze op schoot hebben. met als gevolg dat ze 's nachts steeds wakker wordt.
ik weet niet hoelang zo'n 'sprongetje' duurt?
heb namelijk nog nooit van sprongetjes gehoord.

groeten van de moeder van anne-sophie

hoi moeder van anne sophie
het kan inderdaad ook een sprongetje zijn,dat is met 6 maanden geloof ik ook.een sprongetje is een groeisprong die je baby maakt,hij/zij kan weer meer en ontdekt nieuwe dingen.hier raken ze door van slag.dit staat allemaal in het oei ik groei boek.met tips en verhalen.
gr petra

Terug
Bovenaan