Slapen tijdens zwangerschap.

Hallo allemaal!

Even een vraagje.
Hoe slapen jullie het fijnste?
Ik heb gelezen dat slapen op je linkerzij het beste vanwege de doorbloeding van de placenta. En voor mijn zwangerschap sliep ik altijd op links, maar merk dat ik nu het lekkerste lig op mijn rechterzij.

Ben benieuwd hoe jullie het fijnste slapen. :)

Groetjes Kelly

Vandaag 10 weekjes ?

Phoe. Ik heb altijd op mijn linkerzijde geslapen tot een week of 15. Daarna begon het pijn te doen en ben ik afwisselend op mijn rechterzijde gaan liggen. Ook af en toe op de rug maar dat is ooo niet altijd een pretje. Nu vanaf week 30 lig ik weer wat relaxeter op mijn linker zij. Inmiddels 34 weken + 5 dagen. 

Voor mijn zwangerschap altijd op mijn buik maar ja dat ging op een gegeven moment niet meer. Toen altijd op mijn linkerzijde ivm doorbloeding. Nu na mijn zwangerschap nog altijd op mijn linkerzijde.

Ik ben een buikslaper. Bij mijn zwangerschappen gelijk aangeleerd om niet op mijn buik te slapen, maar op mijn zij. Na mijn eerste zwangerschap heeft het nog even geduurd voor ik weer op mijn buik kon liggen vanwege borstvoeding. Ik ga nu flesvoeding geven, hoop snel weer lekker op mijn buik te liggen. 

Normaal slaap ik altijd op mn linker en rechterzij, afwisselend. Maar nu ineens kan ik alleen nog maar slapen op mn rug. Ik ben pas net zwanger dus nog  geen buik die in de weg zit.

Normaal slaap ik altijd op mn linker en rechterzij, afwisselend. Maar nu ineens kan ik alleen nog maar slapen op mn rug. Ik ben pas net zwanger dus nog  geen buik die in de weg zit.

Ik sliep tijdens mijn szwangerschap
Het fijnste op mijn zij
Welke maakte niet uit zelf vond
Ik het ook erg prettig om een 
Voedingskunnen tussen mijn benen
Door te leggen die ik tevens ook gebruikte
Als hoofdkussen op moment dat ik een buik
Begon te krijgen legde ik die ook net ter 
Ondersteuning half onder mijn buik en sliep
Zo tot 11 uur door 
Nu net 1 okt bevallen van een prachtige
Dochter en slaap weer vrolijk door op dezelfde