slapen van 19 tot 7 uur

Vraag,

Slapen ze bij jullie al door van ongeveer 19 tot 7 uur?

Wij zijn er gisteren mee begonnen om te kijken hoe het gaat. Gisteren om 19 uur fles gehad en vanmorgen melde ze zich om 7.45 uur weer.
Ben benuwd hoe het vannacht gaat.

Op het buro gaven ze aan vanaf 4,5 maand ongeveer. En dat is ze (6 okt)
We moesten haar elke keer wakker maken voor de fles van 22 uur. Dus we denken eens proberen. Nu maar hopen dat het niet weer nachtvoedingen gaan worden.

Alina heeft ook soms v die lange nachten alhoewel m,n man er kw o 4 uit gaat ivm z,n werk krygt alina rond kw v 5 de fles dan gaat ze nog poosje door is erg fyn als ik zoon op dinsdagochtend naar psz breng dus hou dit beetje aan

Die van ons is ook van 6 okt en na 2 weken slechte nachten te hebben gehad (door tandjes denken we) heeft hij vannacht geslapen van 8 tot 5! Een hele verademing, alhoewel wij alsnog niet heel goed hebben geslapen. Sliep hij, werden wij wakker omdat we verwachtten dat hij wakker zou worden, haha. Hopelijk verlengt hij zn uren nog iets totdat hij het tot 7 uur redt. Dat zou voor mij ideaal zijn (ivm werk)!

Eline krijgt haar laatste fles zo rond 9 uur savonds. Eerder durf ik eigenlijk nog niet, omdat ik bang ben dat het dan weer nacht wordt. Was afgelopen nacht ook zo, maar misschien dat dat ook wel aan haar papfles lag, dat ze dat moeilijk kan verwerken in haar darmpjes...

Ja Riley slaapt vanaf 10 weken van 19.00 tot 7.00. Dat was wel vrij uitzonderlijk zeiden ze op het CB, mijn dochter was er ook later mee. Die sliep 'klokje rond' met een week of 16.
Als ik niet werk slaapt hij langer 's ochtends.
Van de week maakte hij het helemaal bont. Zaterdag sliep hij tot 9.30 en zondag tot 10.00. Helaas is mijn dochter wel tussen 8 en half 9 wakker dus nog steeds niet echt uitslapen haha!!

Mijn dochter (van 2 okt) slaapt van 20.00 tot 8.00uur en op mijn werkdagen tot 7.00uur. Ik maakte haar om 23.00uur nog wakker voor een voeding. Afgelopen nacht de voeding van 19.00uur iets later gegeven en lag ze er later in. Toen heeft ze doorgeslapen tot 7.30uur!
Ben benieuwd of ze dit doorpakt!

Lieke is dan zo`n uitzondering, ze slaapt al vanaf de 5e week van 19u tot en met 9u `s ochtends.
Af en toe heeft ze van die dagen dat ze pas om 10u komt.
Alleen op de dagen dat ik moet werken maak ik haar wakker om 8u.

De andere 2 kinderen sliepen ook al zo snel door.
Wel is het bij hun zo dat ze vanaf een jaar / ander half `s middags niet meer willen slapen.

Terug
Bovenaan