slapen vanaf 19/20 uur

Ik lees of dit forum heel veel dat jullie baby's rond 19 of 20 uur gaan slapen. Hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen? Mijn dochtertje is bijna 3 maanden en gaat pas echt om 23.00 uur slapen als ze de laatste voeding heeft gekregen. Om 19 uur ligt ze ook al in bed maar dan wordt ze na een uurtje weer wakker net als bij haar slaapjes overdag. Ben hier even benieuwd naar.

Groeten, Nathalie
 
hoi hoi

dylano sliep toen hij 3mnd was ook pas om 23uur, na zijn laatste voeding
maar sinds we de laatste voeding   met 5 maanden hebben laten vallen slaapt hij ook vanaf 20;30 uur tot de volgende morgen.
je kindje heeft die laatste voeding dus nog nodig als ie wakker wordt
gewoon proberen over een maand of 2

groetjes bianca
 
Hallo.
Wij hebben ons zoontje al na een paar weekjes ingebakerd en dit deed wonderen. Vanaf toen is hij  hele avonden gaan slapen enzijn ook zijn slaapjes overdag langer geworden. Ook heb ik het boek regelmaat en inbakeren van Ria Blom gelezen en hier staan veel heldere tips in rondom het slapen en ritme voor een kindje.
Na ongeveer  2 maanden gaf ons zoontje  aan  niet meer ingebakerd te willen worden en is hij goed blijven slapen.  Nu is hij 5 en halve maand en gaat hij altijd tussen 18.15 en 19.00  uur naar bed. Om 22.30 uur maken we hem wakker voor zn laatste voeding en dan slaapt hij door tot ongeveer 6.30 uur.
Succes.
   
 
toen ons zoontje 3 maanden was sliep hij ook echt nog niet om 7 uur al. dat kwam later pas, je zit inderdaad ook nog aan de 11 uur voeding. Op een gegeven moment valt die er vanzelf af. Inmiddels is onze zoon 10 maanden en gaat al iets van 2 maanden rond half 8 naar bed toe, tot de volgende ochtend kwart voor 7.
Gaat echt snel hoor die tijd, geniet er nog maar lekker van.
Lia
 
Hoi,

Hier heeft het erg geholpen om heel erg veel regelmaat te hebben.
Het was de borst, knuffelen en naar bed. Na 3 uur wakker maken en het zelfde.

En standaard ging ze na de voeding van 19.00 naar bed.
Wel maakte ik haar dus echt wakker voor een voeding eerst om de 3 uur daarna om de 4 uur. Deed dan alles in een zelfde volgorde.

En ook sliep ze vanaf dag 1 in haar eigen bedje in haar eigen kamertje. (wat veel mensen trouwens erg zielig vonden) denk dat het hier goed hielp.

Ze gaat nu nog steeds tussen 19.00 en 20.00 naar bed en slaapt dan tot 8-9 uur word wel 1x wakker en 1x voor een borst onbijtje en dan weer naar bed.
Maar ze is nu wel wat ouder hoor

groetjes
 
Onze dochter ging om ca. 21.30 uur naar bed toen ze  8 weken was, ze sliep dan de hele nacht door. Nu is ze bijna 4 maand en ligt om ca. 20.15 in bed en slaapt nog steeds de hele nacht door. Ging allemaal vanzelf.
 
Terug
Bovenaan