A
Anoniem
Guest
Help!
Wat is jullie gedachte hierover?
MIjn kleine meid van (bijna) 6 maanden slaapt veel en eet (volgens mij weinig)
We zijn sinds kort pas aan de bijvoeding, ivm verhoogde kans op allergie.
7.30 200cc
8.00 slapen
10.30 wakker
11.30 200cc (soms wat minder)
12.30 slapen
14.30 wakker
15.30 groente (half potje 4 maanden) & 100cc melk
16.30 slapen
18.00 wakker
19.30 pap(fles)
+-20.30 slapen tot volgende ochtend.
Het slapen kan af en toe wat meer of minder zijn, het is bij benadering.. Flessen kunnen ook af en toe wat minder zijn.
Is dit gemiddeld, weinig of veel eten en slaap?
Gisteren wilde ze om 20uur niets eten (waren wat later) krijsen, krijsen, krijsen, mond stijf dicht houden! Dan maar op bed gelegd, haar om 22.30 wakker gemaakt om 150 cc (geen pap is te moe dan) te drinken. doet dit moet moeite en gaat weer slapen tot 7.30 vanmorgen. Heeft gister dus geen pap gehad. Misschien die late fles ietsjes eerder geven dan 20uur denk ik?
En gister had ze maar 2 volle plasluiers, dokter gebeld, die zij dat het ook van medicijnen kon zijn (had spruw is nu over, medicijnen gister laatst gebruikt) of van het tandje dat aan het doorkomen is.
Ik denk achteraf dat het komt omdat papa savonds een papfles gemaakt heeft met 7 scheppen pap ipv 3, 7 is voor het bordje pap........ dus vandaar misschien wat weinig vocht "over gehad"????
Groetjes,
Nymue
Wat is jullie gedachte hierover?
MIjn kleine meid van (bijna) 6 maanden slaapt veel en eet (volgens mij weinig)
We zijn sinds kort pas aan de bijvoeding, ivm verhoogde kans op allergie.
7.30 200cc
8.00 slapen
10.30 wakker
11.30 200cc (soms wat minder)
12.30 slapen
14.30 wakker
15.30 groente (half potje 4 maanden) & 100cc melk
16.30 slapen
18.00 wakker
19.30 pap(fles)
+-20.30 slapen tot volgende ochtend.
Het slapen kan af en toe wat meer of minder zijn, het is bij benadering.. Flessen kunnen ook af en toe wat minder zijn.
Is dit gemiddeld, weinig of veel eten en slaap?
Gisteren wilde ze om 20uur niets eten (waren wat later) krijsen, krijsen, krijsen, mond stijf dicht houden! Dan maar op bed gelegd, haar om 22.30 wakker gemaakt om 150 cc (geen pap is te moe dan) te drinken. doet dit moet moeite en gaat weer slapen tot 7.30 vanmorgen. Heeft gister dus geen pap gehad. Misschien die late fles ietsjes eerder geven dan 20uur denk ik?
En gister had ze maar 2 volle plasluiers, dokter gebeld, die zij dat het ook van medicijnen kon zijn (had spruw is nu over, medicijnen gister laatst gebruikt) of van het tandje dat aan het doorkomen is.
Ik denk achteraf dat het komt omdat papa savonds een papfles gemaakt heeft met 7 scheppen pap ipv 3, 7 is voor het bordje pap........ dus vandaar misschien wat weinig vocht "over gehad"????
Groetjes,
Nymue