slapen/wakker

hallo,

Ik ben de mama van tygo, hij is nu ruim 6 weken. op zich gaat alles goed, alleen heeft hij nu sinds een dag of 3 dat hij na de fles van 11 uur s morgens niet meer wil slapen, vaak tot savonds, terwijl hij dit eerst helemaal niet had, toen deed hij alleen maar slapen, slapen ,slapen!!!
En eerder viel hij ook in slaap in de maxi cosi in de auto of in de wandelwagen, maar dat is ook al niet meer het geval. en gisteravond heb ik na de fles van 7 uur hem toch geprobeerd in bed te leggen, want hij is wel moe, maar hij zette het toch op een krijsen!! ik dacht in eerste instantie laat maar krijsen, maar na 10 minuten was hij nog aan de gang, en toen ik hem uit bed pakte was hij stil!! zou hij ons gewoon uit aan het proberen zijn of zou er echt iets zijn, dat hij bang is of zo?! Na de laatste fles valt hij wel als een blok in slaap, tot de volgende ochtend?! wie heeft hier ervaring mee?!

groetjes Nadja
 
hoi nadja
he toevallig ik ben veroeska en de moeder van tygo 07-04-04 ook met een g en niet ch.
tygo had in het begin ook heel veel moeite met slapen, het probleem was dat hij geen ritme had slapen -voeden spelen -slapen.
ik moest zodra ik zag dat hij moe was(is erg lastig om precies op tijd te zijn hoor) maar dan moet hij direct naar bed, vaak is het zo als je te lang wacht raken ze oververmoeid en kunnen ze heel moeilijk hun slaap vatten en het gevolg dus huilen huilen huilen.
het gaat nu redelijk goed maar soms heeft hij ook een dag dan is hij helemaal van slag zoals vandaag heeft hij over de hele dag maar hooguit 1 uurtje geslapen.en nu ligt hij heerlijk in droomeland en helemaal op.
ik hoop dat je er wat aan hebt.
groetjes veroeska
 
Hoi,

Onze zoon is nu bijna 5 maanden oud en heeft vanaf het begin af aan ook al heel weinig geslapen. Wat mij een beetje geholpen heeft is om hem op tijd in bed te leggen als hij moe wordt wat Veroeska hierboven ook al schrijft!
Als hij normaal zijn fles pas om 1100 uur krijgt en hij is om 1000 uur al moe maar wil niet slapen...geef ik die fles van 1100 uur gewoon om 1000 uur!
Hoop dat je er iets aan hebt!
Succes
 
Terug
Bovenaan