slapen?????????

Hoi dames,

Ik kon het weer niet laten, ik vond jullie zoooooo lief in jullie reacties, dat ik jullie niet kan missen. Ik heb vannacht niet zo goed geslapen en er nog veel over nagedacht en idd, jullie hebben gelijk, ik mag mij niet laten doen door die troela. Daar komt dan nog es bij dat ik gisteren een super emo dag had en natuurlijk helemaal niks kon verdragen, maar dat is nu over. Ik heb mijneigen voorgenomen dat ik op t forum blijf want ik wil het eventuele goede of slechte nieuws met jullie delen.
Woensdagmorgen ga ik testen, zal wel weer negatief zijn, maar toch, je weet maar nooit.
In ieder geval, suuuuuuuuuper bedankt en tot gauw.

Liefs,
Bea

hallo bea

ZO EN GELIJK HEB JE
JE LAAT JE TOCH NIET GEK MAKEN.
zo dat is eruit,
ik dacht idd. al ze zal toch niet echt weggaan.
als snap ik dat het moeilijk is om stomme reacties te negeren.
maar goed laat je dus niet wegpesten hoor.
welkom terug!!!!
groetjes

Hee Bea!!

Zo is dat welkom weer terug. Het is toch ook van de zotte dat anderen gaan bepalen wat iemand hier wel of niet kwijt mag! Meid spuien dus en hou ons op de hoogte al is dat 100 keer per dag (eh..al is dat misschien wel een beetje veel ;-) ). Zal voor je duimen. Ik heb zoals ik al dacht keurig op tijd mijn ongi gehad dus op voor ronde 2.

Nou tot berichts en fijn dat je er weer bent!
Liefs Sophia

Hallo Bea,

Ik heb het allemaal gelezen en kan je reactie best voorstellen. Maar laat je vooral niet gek maken. Je bent vast een enthousiast persoon die niet met iets anders bezig kan zijn(ben ik zelf ook wel een beetje en ik denk wij allemaal). Ik hoop eigenlijk voor je dat je snel weet waar je aan toe bent. Of ongi worden of een positieve test dan kan je weer verder (het laatste zou het mooist wezen). En ik ervaar zelf dat ik in ronde 2 al wat nuchterder ben al hoewel het toch erg moeilijk is.
Sterkte enneh die emo dagen hebben we allemaal wel eens hoor! Heel veel succes voor woensdag......

Terug
Bovenaan