Slapen

<p>Ik krijg het niet voor elkaar dat mijn zoontje overdag een tukkie doet in zijn bedje op zijn rug..hij wil enkel op zijn buik in de box slapen,ik probeer het maar hij blijft huilen zakt even weg en is dan weer snel na een kwartier wakker..iemand ervaring?hij is nu 7 weken..</p><p>Ook zou het fijn zijn als Hij ipv 22.00 om 20.30 ofzo naar bed gaat,hij slaapt van 22 tot 6,en dan vaak daarna nog tot 9,flessen om de drie uur,120/4. Ik probeer hem eerder in bed te krijgen maar het lukt niet om uit te komen met een fles..begrijp mij niet verkeerd vind het heerlijk dat hij slaap van 10 tot 6 maar om half 7 staan er nog 2 andere aan me bed en savonds wil ik zo graag weer eens even voor ons zelf. .maar zoontje wil dan percee bij mij zitten..soms denk ik laat t los ,komt vanzelf maar blijf toch erg twijfelen...</p>

Hoi wij hebben die van ons overdag gewoon in bed gelegd. En steeds rustig het speentje erin als hij aan het huilen was maar hem wel laten liggen ging vrij snel daarna gewoon goed.

Ook die van ons was tot een uurtje of 10 22:30 wakker vanaf een week of acht negen wilde ik dat hij eerder naar bed ging dus ik ben het avondritueel naar voren gaan schuiven. Dus eerder in de douche want dat deed ik vaak pas laat op de avond. En dit lukte meteen Hij is nu 13 weken krijgt om halfacht een fles 's avonds. Gaat om 20.30 naar bed. Ik maak hem dan om 22. 30 wakker voor een fles. En dan slaapt hij door tot ongeveer 9 uur 9:30 in de ochtend Dan maak ik hem wakker voor weer een fles

Komt inderdaad vanzelf. Zowel het overdag in bedje slapen als hem savonds eerder in bed kunnen leggen. Blijf het overdag gewoon proberen maar als het niet lukt neem hem dan weer mee naar beneden. Je zou hem ook op z'n buik in bed kunnen leggen maar dan moet je wel een camera hebben om hem in de gaten te kunnen houden. 
Mijn dochter sliep met 11 weken dr slaapjes overdag in bed. Vanaf een maand of 5 kon ik haar savonds er eerder in leggen en hadden we onze avonden weer terug. Geef het gewoon de tijd, ookal is het soms zwaar en vermoeiend. 

Ik heb ook rond een week of 8 het geprobeerd, maar hij bleef erg onrustig in de avond. Toen maar gewoon lekker bij ons. 
Hij is nu bijna 5 maanden en sinds deze week hebben we hem om half 8 in bed gelegd, en hij ging gewoon slapen! Wel nog wakker maken om 10 uur voor voeding.
Dus laat het los en geniet ervan dat hij nog bij je is! Ik vond het wel erg wennen dat hij al boven lag ?

Waarom leg je hem niet op zijn buik in zijn bedje als hij dat zo fijn vindt? Doe ik hier ook al vanaf 6 weken en heb een heerlijk rustig slapend mannetje die dus duidelijk een buikslaper is. Zo erg is dat nou ook weer niet.. 

Heb je een vast ritueel?
Probeer dat eerst een s’avonds, gordijntjes, luier, pyjama, slaapzak, flesje en dan slapen..
Dit kan je ook overdag toepassen. Ze gaan het ritueel herkennen en gaan dan lekker slapen.
En zoals hier boven. Leg hem lekker op zn buik!

Terug
Bovenaan