<p>Hoi!</p><p>Mijn dochtertje is 2 maandjes maar wel 5 weken te vroeg geboren.. </p><p>Alles gaat gelukkig goed overdag slaapt ze heerlijk en heb ze af en toe der wakker momentje ik geef der dan ook lekker aandacht door een boekje te pakken of gewoon lekker te 'babbelen' alleen zodra we naar bed gaan savonds is ze wakker en begint te huilen alsof ze niet in onze kamer durft te slapen we hebben een Co sleeper dus ze ligt pal naast mij.. In het begin hebben we der nog weleens tussen ons in genomen.. Helemaal aan de bovenkant tussen onze kussens die ver uit elkaar liggen en der eigen dekentjes wij hebben 2 losse dus die komen niet eens bij der in der buurt 3n ze heb een slaapzakje aan dus alles helemaal save behalve het matras die ze in der eigen bedje wel heb die goed doorademd.. Nu durf ik dat niet meer omdat ze een keer met der hoofdje via het matras gedraaid is! Het is een sterke dame ? nu moet ze gewoon in der eigen Co sleeper maar ze blijft gillen.. Ik blijf snachts al wakker zodat m'n man kan slapen maar ik kom niet tot me rust.. Ze is alleen stil als ze bij me leg... Iemand hetzelfde? Of tips?! </p>