Slapen

<p style="text-align: left;">Hey dames,</p><p> </p><p>Ik ben nu 34+4 weken zwanger en heb de laatste week zo’n raar kwaaltje.</p><p>s’Nachts kan ik dus gewoon niet slapen! Het zweet loopt nog net niet van m’n hoofd af en ik kan mijn draai niet meer vinden. Ook komt het maagzuur probleem even gezellig langs en ik eet genoeg en drink ook nog voor het slapen gaan. En ik ben dan echt moe dat ik wel wil slapen, maar het lukt gewoon niet meer. Overdag is het echter geen probleem en val ik zo in slaap?? Wie herkent zich hierin en heeft hetzelfde kwaaltje?</p>

Hoi
ik ben 3 maanden geleden bevallen en ik kon ook nooit slapen ondanks ik alles deed. Het hoort erbij en gaat weg zodra je bent bevallen.
Enige wat mij nog hielp is een zwangerschap/voedingskussen, dat was mijn beste vriend sinds week 16 van de zwangerschap. Maagzuur had ik 24/7 je moet jezelf er doorheen slepen. Komt uiteindelijk goed, het is het zo waard!

Jep hier ook gehad bij de vorige zwangerschap en nu weer (36+4). Iedereen zei: slaap nog lekker voor de baby er is, maar ik sliep zo slecht. Toen mn dochter er was, sliep ik weer heerlijk. Dus helaas gewoon wachten tot de bevalling. Voor het slapen inderdaad voedingskussen, raam open (en man een dikke deken geven haha) en proberen er niet teveel druk op te leggen, hoe moeilijk dat ook is. 

Heel veel succes!

Ah man balen dat je zo weinig kunt slapen. Ik had er zelf helaas ook last van, zweten, maagzuur, zere heupen ? 
Achteraf gezien had ik liever toch wat eerder aan de bel getrokken en om slaapmedicatie gevraagd. Alleen bij mij was het dan zo dat ik een nachtje in het ziekenhuis zou moeten slapen. Dat heb ik dus niet gedaan maar pfff.... Je gaat het overleven maar een pretje is het niet!
Wat mij hielp uiteindelijk gewoon 's nachts na ieder uur ook eruit gaan en proberen alle uurtjes slapen die je slapen kunt. Als het alleen overdag lukt doe het! 
Ik heb heel veel gelezen 's nachts, gepuzzeld en opgeruimd :p

Hoi Mommytobe,
Ik herken het helemaal! Ben 34+5 en slaap snachts ook zo goed als niet.. uren gaan dan ook zo langzaam..
Overdag slapen lukt mij dus ook prima!
Het is niet zo bij mij dat als ik overdag niet slaap, ik in de nacht wel kan slapen dus ik haal de slaap overdag wat in maar  de nachten zijn soms heel lang indd...
X

Hoi Mommytobe,
Ik herken het helemaal! Ben 34+5 en slaap snachts ook zo goed als niet.. uren gaan dan ook zo langzaam..
Het is niet zo bij mij dat als ik overdag niet slaap, ik in de nacht wel kan slapen dus ik haal de slaap overdag wat in maar  de nachten zijn soms heel lang indd...
X

Hoi Mommytobe,
X

Terug
Bovenaan