Slapen

<p>Mijn zoontje is 9 weken vandaag en is normaal een wakker kind.  Vandaag slaapt hij de hele dag en wordt alleen wakker voor voedingen. Moet ik me zorgen maken ? </p>

Ik denk het niet hoor! Op deze leeftijd mogen ze nog veel slapen. Mijn dochtertje had ook periodes waarin ze ineens alleen maar leek te slapen. Bleek vaak een groeispurtje ofzo.
Als je je zorgen maakt, hij suf is op zijn wakkere momenten, veel minder drinkt of koorts heeft kun je aan de bel trekken.
Maar “gewoon” veel slapen is juist heerlijk toch? Hij zal het nodig hebben.

Ja verder doet hij het prima maar alleen was ineens zo anders dan anders.. maar ligt nu alweer te lachen in zijn stoel. Maakte me ineens beetje zorgen.. laten we het naar houden op nieuwe moeder en onzeker

Ja verder doet hij het prima maar alleen was ineens zo anders dan anders.. maar ligt nu alweer te lachen in zijn stoel. Maakte me ineens beetje zorgen.. laten we het naar houden op nieuwe moeder en onzeker

Terug
Bovenaan