Zulke periodes horen er helaas gewoon bij bij baby's!! Ik heb 2 kindjes (2.5 jaar en 9 maanden). Sommige nachten slapen ze heerlijk, soms zijn ze elk uur wakker.
Waarom? Geen idee. Baby's kunnen niet praten dus het blijft gissen

Honger, te koud/warm, tandjes, buikpijn, een droom?? Meestal helpt het hier om een beetje melk te geven en dan slaapt ze weer een paar uur diep.
Altijd een zetpil geven moet je niet doen hoor. Zetpillen zijn ervoor als je kindje ziek is/koorts heeft. Ik zou nooit elke avond een zetpil geven omdat ik zelf een nacht wil doorslapen. Lijkt me niet goed voor het lijfje van je baby.
Gebroken nachten horen er gewoon bij, ook al is dat helemaaaaal niet leuk. Er zijn nachten dat mijn beide kinderen liggen te spoken en ik amper 3 uur kan slapen op een nacht.. ja dat is kut, maar er zijn gelukkig ook nachten dat het wel goed gaat en dan ben ik weer gelukkig
Accepteren helpt het beste, het is heel normaal baby gedrag. En dit blijft nog wel zo hoor, de komende maanden. Sommige nachten zal je kindje heerlijk slapen, andere nachten niet.. zo werkt het bij baby's