<p>Hallo dames,</p><p>Hebben jullie misschien tips voor mij. Het gaat om het volgende.</p><p>Ons kleintje van 5,5 maand oud houd dus niet van dutjes doen overdag in der bedje. Het is ons misschien een enkele keer gelukt toen ze echt moe was. Maar meestal als we der neerleggen begint ze met huilen zodra we weg lopen. Ik kan dan wel 10x naar binnen lopen maar haar huiltje word dan steeds overstuurder. Waardoor we haar altijd in de draagzak doen en daar slaapt ze wel lang in. Maar een enkele word ze daar ook weer snel wakker in en mijn man en ik zouden overdag ook graag wat dingen voor onszelf willen doen als zij in haar bed kan slapen.</p><p>Daarnaast 's avonds gaat het meestal wel goed. Dan weet ze dat ze moet slapen in haar bed. Dan duimt ze zich zelf in slaap.</p><p>Sinds kort leggen we haar om 19.00u in bed. Want daarvoor wilde ze niet eerder dan 22.00. Dan gaven we der laatste flesje en kon ze tot 05.00/06.00u doorslapen. </p><p>Nu we der om 19.00u in bed leggen, komt ze ineens tussen 01.00 en 03.00u weer voor een flesje. Die ik eigenlijk zou willen laten vervallen omdat ze overdag al 4 flesjes van 200ml krijg. Daarna slaapt ze meestal door tot 06.00u.</p><p>Nou sliep ze gisterenmiddag 3x vrij kort in de draagzak overdag. Toen we haar om 19.00u naar bed wilde brengen lukte het haar niet om in slaap te komen. Der huiltje veranderde alleen maar in krijzen en overstuur. Uiteindelijk viel ze om 23.00u in mijn armen in slaap, maar bij elke keer neerleggen ging ze weer huilen. Uiteindelijk was het me pas om 02.00u gelukt.</p><p>Nu denk ik dat ze gewoon mega oververmoeid was.</p><p>Oh help me out. Hebben jullie tips of ervaringen ermee?</p><p>Thanks</p>