Slapen

<p>Beste mamma's,</p><p> </p><p>Misschien een hele domme vraag...</p><p>mijn kleine van 2,5 maand slaapt bijna nog heel de dag. Van voeding naar voeding met max 30 min wakker tussendoor. </p><p>Is dat normaal?</p><p> </p>

Ik zou willen dat mijn kleintje van 2 maanden dat deed.
Hij slaapt overdag maar 3x 20min en is ontzettend oververmoeid en verdrietig.. 

[quote quote=10333581]Ik zou willen dat mijn kleintje van 2 maanden dat deed. Hij slaapt overdag maar 3x 20min en is ontzettend oververmoeid en verdrietig..[/quote]
Hier ook. Als ik maar een beetje afwijk van de voorspelbaarheid of als ze wakker gemaakt wordt (door opa en oma die dan boven de wandelwagen/het bedje of de box tegen haar gaan lopen praten) kan ik er de rest van de dag niks meer mee beginnen. Dan slaapt ze gewoon niet meer en heb ik een hele jengelige, verdrietige en oververmoeide baby?.

Dus Gebruiker: wat ontzettend fijn dat je baby aan voldoende rust toe komt en dat je hem/haar als mama zijnde zoveel kan bieden! Lekker laten slapen meid! Alleen maar goed voor de ontwikkeling. Ik loop soms aan t eind vd dag als een gefrustreerde kip rond :-(. Dat wil je niet hoor..

Ja klinkt fijn maar ik vind 30 minuten wakker wel echt weinig voor die leeftijd. Is dat inclusief drinken/verschonen? Ik zou het toch even navragen bij het consultatiebureau of er misschien andere dingen zijn waar je op moet letten.
Hopelijk is het normaal, want het is prettig als slaap geen zorg is voor jullie :)

Terug
Bovenaan