Slapen

<p><span style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: Arial; font-size: 13px; white-space: pre-wrap;">Hi, Ik heb advies nodig. Ik heb een dochtertje van 6 maanden die heel slecht slaapt. Ik heb al vanalles geprobeert maar niks lijkt te helpen. Overdag slaapt ze prima maar snachts wil het maar niet lukken om haar door te laten slapen of weer in slaap te krijgen als ze wakker wordt. ??</span></p>

Mijn zoontje sliep ook heel slecht rond die leeftijd. Ik ben begonnen met het gebruiken van witte ruis. Er is een artiets op Spotify en Apple music die ik altijd gebruik. Het heet Sounds that make my baby sleep. Het zijn playlists met huiselijke geluiden. Ook hebben ze een nummer met het geluid van een auto ritje. Hier val ik zelfs graag mee in slaap. MAJOR HELP. Ik hoop dat je er iets aan hebt! ? https://open.spotify.com/artist/5BD1SLx95hHAUe8NFixDqx?si=a_X6Ati1R7ujTr3YYOjnoA

Bedankt voor je reactie op mijn topic. Ik ben na aanleiding van een reactie gisteravond begonnen met de Sounds that make my baby sleep playlist. Wat een fijne playlist zeg. Mn lieve dochtertje sliep als een roosje. I couldnt be more proud ?

Terug
Bovenaan