Slapen

Goedendag!
Mijn dochter van bijna 4 maanden slaapt pas om 2100 uur tot n uur of half 9 in de ochtend. Wel een fles in de nacht. Maar nu wil ze overdag alleen nog maar slapen rond n uur of 14.00. Iemand die weet of dit een probleem is? Als ik haar wel op bed leg begint ze heel hard te krijsen. Groetjes
 
Die nacht is opzich prima voor een baby van 4 maanden. Dat zijn gewoon 11 uren slaap. Die nachtvoeding is ook heel normaal! 
Slaapt ze helemaal niet tussen 8.30-14.00? Hoe lang is dat nu al zo? Een paar dagen of langer? 
En ook niet op schoot/in de box/wagen/auto rijden etc? Hier deden ze de eerste 5-6 maanden echt niet alle slaapjes in bed overdag, ze sliepen nog geregeld op schoot of tijdens een wandeling. 
Pas vanaf 6 maanden gingen ze zelf aangeven dat ze in hun bed wilden slapen en lukte de slaapjes niet meer in de box/wagen etc. 
Is ze wel gezellig tussen 8.30-14.00? Want dat is echt wel heel lang om wakker te zijn voor zo'n ukkie...
 
Die nacht is opzich prima voor een baby van 4 maanden. Dat zijn gewoon 11 uren slaap. Die nachtvoeding is ook heel normaal! 
Slaapt ze helemaal niet tussen 8.30-14.00? Hoe lang is dat nu al zo? Een paar dagen of langer? 
En ook niet op schoot/in de box/wagen/auto rijden etc? Hier deden ze de eerste 5-6 maanden echt niet alle slaapjes in bed overdag, ze sliepen nog geregeld op schoot of tijdens een wandeling. 
Pas vanaf 6 maanden gingen ze zelf aangeven dat ze in hun bed wilden slapen en lukte de slaapjes niet meer in de box/wagen etc. 
Is ze wel gezellig tussen 8.30-14.00? Want dat is echt wel heel lang om wakker te zijn voor zo'n ukkie...
 
Ze geeft al een tijdje aan dat ze niet meer in de box wilt slapen of op schoot ook niet. Als we gaan auto rijden valt ze soms wel in slaap. Heel af en toe wil ze overdag ook nog wel een heel kort slaapje pakken maar dat is hooguit 30-45 min ?
 
Mijn zoontje sliep ook heel slecht rond die leeftijd. Ik ben begonnen met het gebruiken van witte ruis. Er is een artiets op Spotify en Apple music die ik altijd gebruik. Het heet Sounds that make my baby sleep. Dit schijnt te kalmeren en de hersenen te stimuleren. Baat het niet dan schaad het niet. Ik zet altijd een nummer op repeat zodat hij lekker de hele nacht door kan blijven spelen en het geluid constant is. Het zijn playlists met huiselijke geluiden. Ook hebben ze een nummer met het geluid van een auto ritje. Hier val ik zelfs graag mee in slaap. MAJOR HELP. Ik hoop dat je er iets aan hebt! Veel Succes?☺️ https://open.spotify.com/artist/5BD1SLx95hHAUe8NFixDqx?si=a_X6Ati1R7ujTr3YYOjnoA
 
Terug
Bovenaan