Slapen

Hallo allemaal.

Ik heb een dochter van bijna 2, en sinds een half jaar is het een drama om haar 's avonds op bed te krijgen.
Als we haar in bed hebben gelegd is t altijd een paar minuten stil.
Maar daarna begint ze met huilen en schreeuwen tot 1 van ons naar boven komt.

We hebben alle methodes geprobeerd die de slaapcoach ons had mee gegeven, maar helaas t werkt allemaal niet.
Naast haar bed zitten werkt niet.
Haar gerust stellen en zeggen dat je over 5 minuten weer even komt kijken werkt ook niet.

Maar als ik haar in ons bed leg en naar beneden loop, is t meteen stil en slaapt ze als een roos.

Zou dit een teken kunnen zijn dat ze toe is aan een peuterbed?

Tips zijn zeer welkom.
 
Wat je zou kunnen proberen is haar matras op de lattenbodem leggen, zonder ledikant. Dan heb je een vloerbed, kost je niks en kun je het dus vrijblijvend eens proberen. Succes!
 
Ik had rond die tijd volgens mij ook veel slaapproblemen. Wij hebben toen inderdaaad een peuter bed aangeschaft. Ze vond dat ze in haar ledikant erg opgesloten was en probeerde er dan uit te klimmen. 


omdat ik niet zeker wist of ze uit haar oeuterbed zou klimmen en hoe dat zou gaan ook een babyfoon met camera aangeschaft zodat ik haar kon zien. 


dat is toen een hele tijd goed gegaan, ze ging alleen oo een gegeven moment oo de grond slapen, op haar vloerkleed. Uitleggen waarom ze dat deed lukte haar nog niet. ik heb haar kamer toen anders ingericht en sindsdien slaapt ze weer in bed. 
 
Hoi Denise mag ik vragen hoe oud je dochter was toen de slaapproblemen begonnen? En hoe oud ze nu precies is. Dank! (Omdat wij met soort gelijke problemen zitten)
 
 
 
Mijn zoontje sliep ook heel slecht rond die leeftijd. Ik ben begonnen met het gebruiken van witte ruis. Er is een artiets op Spotify en Apple music die ik altijd gebruik. Het heet Sounds that make my baby sleep. Het zijn playlists met huiselijke geluiden. Ook hebben ze een nummer met het geluid van een auto ritje. Hier val ik zelfs graag mee in slaap. MAJOR HELP. Ik hoop dat je er iets aan hebt! https://open.spotify.com/artist/5BD1SLx95hHAUe8NFixDqx?si=a_X6Ati1R7ujTr3YYO
 
 
Mijn zoontje sliep ook heel slecht rond die leeftijd. Ik ben begonnen met het gebruiken van witte ruis. Er is een artiets op Spotify en Apple music die ik altijd gebruik. Het heet Sounds that make my baby sleep. Dit schijnt te kalmeren en de hersenen te stimuleren. Baat het niet dan schaad het niet. Ik zet altijd een nummer op repeat zodat hij lekker de hele nacht door kan blijven spelen en het geluid constant is. Het zijn playlists met huiselijke geluiden. Ook hebben ze een nummer met het geluid van een auto ritje. Hier val ik zelfs graag mee in slaap. MAJOR HELP. Ik hoop dat je er iets aan hebt! Veel Succes?☺️ https://open.spotify.com/artist/5BD1SLx95hHAUe8NFixDqx?si=a_X6Ati1R7ujTr3YYOjnoA
 
Terug
Bovenaan