Slapen

Sinds een paar weekjes kan mijn meisje van rug naar buik en andersom. Als wij haar naar bed brengen rolt ze ook alle kanten op. Ik ben zo bang dat ze op haar buik in slaap valt want van buik naar rug draaien is bij haar nog een klein dingetje. Wij leggen haar al extra tegen t bedje aan. Maar daardoor valt ze in slaap op de zei. Hoe kan ik t verkomen dat ze in slaap valt op de buik. Iemand tips? En im slaapvallen op de zei kan dat kwaad?

Waarom mag ze niet op haar buik slapen? Als ze al zelf kan rollen is ze ook wel sterk genoeg om haar hoofd te kunnen draaien als ze op haar buik ligt. Het kan geen kwaad als ze op haar zij ligt.

Wij hebben een aerosleep topper en hoeslaken op het matrasje gedaan, omdat onze dochter op haar buik slaapt. Daar kun je gewoon doorheen ademen, ook al zou ze met haar neus naar beneden liggen. Vond ik wel een veilig idee! Zijn wel prijzig, maar ik heb ze via marktplaats gekocht (je kunt ze op 60 graden wassen).

Hier 2 buikslapers. Die allebei met 3 maanden al op buik slapen. Als ze kunnen draaien zijn ze idd sterk genoeg. Bij cb zeiden z4 toen tegen mij: niet te.zenuwachtig zijn ze kunnen dan zwz het hoofdje goed genoeg draaien dat ze gewoon lucht krijgen

Mijn dochter kon met 10 weken al van haar rug op haar buik draaien (de andere kant op duurde behoorlijk wat langer) maar sindsdien en ze is nu 2 slaapt ze op haar buik. Ik ging in het begin heel vaak luisteren. Babyphone op standje maximaal zodat ik haar kon horen ademen. Maar je kan er toch niks aan veranderen. Je draait haar terug en voordat je de kamer uit bent is ze al weer terug gedraaid.

Terug
Bovenaan