Slapen

Hoe slapen jullie kindjes op kdv? Mijn dochter slaapt volgens hun daar zn 2/2,5 uur maar thuis of bij oma slaapt ze nooit zo lang.. zo erg dat ik zelfs twijfel of ze haar niet gewoon min. 2 uur laten liggen haha. ?
 
Ik werk op een kinderdagverblijf en het ene kindje slaapt juist veel korter dan thuis ivm veel geluiden, en de ander juist veel langer omdat ze echt moe zijn en geen last hebben van de geluiden in de slaapkamer.

Dus het is echt heel wisselend. Blijkbaar hoort jouw kindje bij de 2e groep, heerlijk :).
Maar op het kinderdagverblijf schrijven we vaak de tijd op waarop kindjes naar bed gaan en vaak slapen ze pas een kwartiertje later, dus misschien klopt de tijd niet op de minuut. Maar ik hoop niet dat ze haar 2 uur lang laten liggen, arm kind hihi. T is heel goed mogelijk dat ze daar gewoon super goed slaapt hoor!
 
Het kan best hoor dat ze beter slaapt dan thuis. Maar wat ook kan is dat ze bijv in de app slapen aanklikken als ze erin ligt en uitzetten als ze eruit gaat en je dan dus niet de exacte slaaptijd hoort.
Mijn dochter slaapt daar vaak ook langer dan thuis maar is s’avonds gewoon moe. Ik weet ook niet of ze nou echt lang slaapt of niet. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat ze niet ligt te huilen ofzo. Dan vertellen ze het wel.
 
Mijn oudste slaapt er ook super goed hoor! Die kan zelfs doorslapen wanneer alle peuters om 3u wakker worden en uit bed gaaan ?
Meestal halen ze hem er wel on half 4 dan uit hoor!
De jongste slaapt altijd al wisselende slaapjes, maar meestal 1 lang slaapje gelukkig
 
Terug
Bovenaan