Slapen

<p style="text-align: left;">Hoi allemaal, Mijn dochter liv is 8 weken oud. Sinds kort slaapt ze in de nachten heel onrustig. Ze krijgt om 22:00 der laatste fles en dan gaat ze in de co sleeper slapen. Als het mee zit slaapt ze dan tot 03:00. Om 03:00 krijgt ze een gedeelte van der nachtfles. Als wij haar na de nachtfles weg leggen gaat ze trappen dit doet ze dus niet in der slaap ze is dan wakker. Ze slaapt dan zo even en dan word ze wakker en gaat ze trappen. Pak je haar eruit is het goed nu leggen wij haar elke keer op onze borst zodat zij kan slapen en wij ook nog wat nachtrust hebben. Dit probleem is eigenlijk nog nooit geweest sinds een week is dit aanwezig.</p><p>Help wat kan dit zijn?!   Kus tess </p>

Hoihoi,

Heeft ze niet gewoon meer trek? Dat ze gaat trappelen omdat ze een beetje boos is en meer wilt? Misschien eens proberen om wat meer te geven?

Succes!

Herkenbaar. Bij ons gaat er een volle fles in, alleen wil ze heel graag dichtbij mij slapen. Soms wacht ik dat ze in de diepe slaap zit en leg ik haar terug.
En soms val ik zelf in slaap, haha.

Onze dochter heeft het nog steeds wanneer ze in een groeispurt zit. Als de groeispurt voorbij is ligt ze weer gewoon rustig in de cosleeper. Is gewoon een fase.

Terug
Bovenaan