Slapen

Ik ben 15 zwanger van ons tweede kindje. Na een zoon krijgen we ditmaal een dochter! Helemaal blij mee! En dan nu mijn probleem. Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik hier ook last en wil het graag met jullie delen. Nu mijn buik al best groot is wordt het steeds lastiger om op mijn rug te liggen. Slapen op mijn zij is dan de enige optie die over is. Alleen gedurende de nacht ben ik het helemaal zat om op mijn zij te liggen. Ik ben dan helemaal 'uitgelegen' en kan dan niet meer slapen. Ik zie er dan ook steeds meer tegen op om naar bed te gaan. Herkent iemand zich hier in? En heeft er toevallig iemand tips?
 
Hoi,
Misschien een gek idee, en helemaal geen idee of het helpt. Maar als je 2 kussens onder het hoifdeinde legt waardoor je onder een hoek in bed ligt, kun je dan wel beter op je rug liggen?
 
Ik ben 37 weken. Val op mijn zij in slaap, maar wordt altijd wakker op m’n rug. Zolang je er geen last van hebt is dat geen probleem hoor. Ook tot bijna 30 weken nog veel op mijn buik geslapen
 
Ik ben ook echt een 'rugslaper' maar dat voelde bij mij ook rond een week of 15 echt niet prettig meer. Nu lig ik met zowel kussens tegen/onder m'n buik en een stevig kussen in mijn rug, waardoor ik een beetje schuin lig. Dus niet op mijn zij en ook niet op mijn rug ;) werkt voor mij heel goed!
 
Terug
Bovenaan