Slapen....................

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi

Even een vraagje, ben nu 33w 2d zwanger en ga steeds slechter slapen.
Weet gewoon niet hoe ik liggen moet, alles doet zo beetje pijn.......
Hebben jullie daar ook last van???

Sorry hoor maar moest gewoon even klagen.

groetjes Sonja

Hey meis,

Ik herken je verhaal, slaap ook erg slecht. Wat bij mij nog wel
een beetje helpt is een dik kussen tussen mn knieen te leggen.
Maar ook hierdoor maak ik geen lange nachten hoor maar is de
pijn in mn bekken iets minder. Succes liefs xxx isa.

Ow, slapen, wat een verschikking is dat nu!!
Ik ben steeds blij als het weer morgen is en ik weer een nacht overleeft heb. Ik heb hier een disussie over geplaats bij de december en januari forum.
Ik heb veel last van pijn in mn dij en moet daarom elke 20 min tot 30 min omdraaien. Nu heb ik er weer bekkenpijn bij gekregen dus is het echt een hel om om te draaien.
Ik hoop dat ik niet meer zo lang hoef te wachten op mn kleintje, ik ga er liever uit voor de nachtvoeding dan voor de pijn.

Misschien helpt het om overdags een te gaan liggen.

Succes, met de laatste loodjes,
Ris 37 weken precies!!

Hou op schei uit!!! Echt drama dat slapen. Vanmorgen was ik om 5.00 opgestaan om maar door het huis te spoken uiteindlijk maar lekker gaan zitten op de bank met warme melk, maar slapen ho maar!   Ik heb ook zo'n pijn snachts, bekken, rug buik alles. maak niet uit hoe ik lig,ik lig niet lekker. Ja voor mij mag nu ook wel komen hoor. Manlief en zoonlief slapen als rozen, en ik loop maar te dwalen in huis. Vanmorgen dacht ik ga het hele huis schoonmaken, maar vond zo zielig voor mijn zoontje die wordt zo snel wakker dus heb maar gewacht tot half acht en en had echt last van een schoonmaak ziekte!Dacht dat ik het dit keer niet zou krijgen maar wil nu echt alles schoonmaken!! Maar goed vanavond maar weer vroeg gaan liggen. En Ris ik ben vandaag ook precies 37 weken!! Nog ffe volhouden ook he!

Gr. Nancy

Jaja, hier nog zo een. Het duurt een half uur voordat ik een positie heb gevonden die enigzins comfortabel is en dan moet ik ook snel in slaap vallen, want anders heb je kans dat ik die positie ook weer zat ben.
Ik heb al van alles geprobeerd, maar niets schijnt te helpen.
Hierdoor ben ik ook nog eens behoorlijk humeurig, want ik kan helemaal niet goed tegen te weinig slaap. Daardoor ben ik ook de zwangerschap al behoorlijk zat (en mijn vriend vind het zo langzamerhand ook niet echt leuk meer ).

Nou ja, ik mag niet echt klagen, want er zijn genoeg vrouwen die nog meer problemen hebben met slapen dan ik. Als ik eenmaal slaap, slaap ik ook wel door. Ik hoef maar 1x per nacht naar de wc en als ik daarna weer terug in bed kruip ben ik meestal weer zo vertrokken.

Hoi meiden,

Ik ben dan nog wel niet zo ver als jullie, maar bij mijn eerste kindje heb ik vanaf week 28 van de bekken/heup pijn bijna niet kunnen slapen, tot een vriendin van mij aan kwam met haar voedingskussen...ik dacht een beetje voorbarig dat ding in huis en heb hem in de kast gelegd. Belt ze me de dag erna op hoe ik geslapen had!! Bleek dus voor mij de oplossing te zijn! Jelschikt hem zo dat hij langs je borsten, buik en tussen je benen door gaat en dat was voor mij de verandering die ik nodig had. Echt heel lekker slapen kon ik pas nadat Isabelle van de nachtvoeding af was en ik weer op mijn buik kon slapen, maar de laatste paar weken heeft het me wel beter doen slapen. En die rust heb je goed nodig!

Dus wie weet voor jullie ook een oplossing, het is het proberen waard! Baat het niet.....

Groetjes Odette( 23+6)

Hai hai,

Herkenbaar....
Ik slaap ook zo slecht, word wel tig keren wakker om te plassen, mijn onderrug doet op 'n gegeven moment ook zo'n zeer dat ik op moet staan. Ben echt helemaal op soms....Heb al van alles geprobeerd, kussen onder mijn rug, tussen mijn benen, maar helaas helpt niks :(

Terug
Bovenaan