Slapen

A

Anoniem

Guest
Hoi

Even een vraagje, ik ben nu 35 weken zwanger, en heb steeds meer moeite met slapen. Ik slaap zoveel mogelijk op mijn lingerzij met een kussentje onder m'n buik. Na een paar uurtjes krijg ik zoveel pijn in mijn rug en heupen dat ik naar de andere zij draai. Ook hier weer hetzelfde verhaal. Ik heb gehoord dat op je buik slapen niet goed is voor de baby, klopt dit?

Weet niet of het echt schadelijk is. Wel is het zo dat mijn kleintje het absoluut niet trekt en meteen zo hard begint te schoppen dat ik vanzelf wel omdraai! Heb gehoord dat op je linkerzij nog beter is ivm doorbloeding.

Succes met slapen

Pauline

Weet niet of het echt schadelijk is. Wel is het zo dat mijn kleintje het absoluut niet trekt en meteen zo hard begint te schoppen dat ik vanzelf wel omdraai! Heb gehoord dat op je linkerzij nog beter is ivm doorbloeding.

Succes met slapen

Pauline

Ik ben nu 28 weken zwanger en slaap ook bijna geen 1 nacht normaal.
Ik kan telkens maar even op een bepaalde zij liggen want als ik te lang hetzelfde lig,dan gaan mijn bekken zo zeer doen.Ik kan dan bijna niet in slaap komen en ik lig dan maar wat te draaien(zover dat nog kan).Als ik dan eindelijk wegdoezel dan begint die kleine constant in mijn buik te schoppen.Dus elke nacht ben ik in gevecht met mezelf.
Als ik overdag soms even ga liggen val ik wel gelijk in slaap(omdat ik dan gewoon
dood moe ben),maar ik ben zo bang dat als ik te vaak ga liggen dat ik dan mijn hele dag-en nachtritme door de war gooi.

Terug
Bovenaan