slapen

A

Anoniem

Guest
Ik kon altijd als een varken uitslapen, maar sinds een paar weken ben ik al erg vroeg wakker, 06.00 uur of 08.30 uur, tja dan ga ik er maar uit, want ben echt wakker dan...hebben meer mensen hier last van?

Hoi Hoeraatje,

Ik heb er ook last van. Ik slaap ook zo onrustig. Ik ben een buikslaper, ben nu 26 weken zwanger en mijn kindje vind het niet meer zo prettig als ik op mijn buik lig... . Ik ben vroeg wakker, veel wakker en droom heel vreemd.... dus ik weet er alles van.
Maar ik hoor dat het er allemaal bij hoort, dus ik maak me er maar niet druk om.

Liefs,
Nathalie

Heel herkenbaar. Ik sliep altijd als een os. Nu slaap ik nog steeds wel gemakkelijk in, maar ben ik een paar keer per nacht wakker. Ook heb ik de meest bizarre dromen. Zelfs op zaterdag kan ik niet meer uitslapen, vanochtend was ik om 7.00 wakker en kon ik niet meer slapen. Heeeel irritant, want nu ben ik moe en heb ik wel weer zin in een dutje...haha.

Line, 18w4d

Zeer bekend!
Ben nu 26 weken zwanger en kan ook niet meer echt uitslapen, maar ik slaap ook niet meer vast.
Inderdaad de meest rare dromen komen voorbij!
En 3x 's nachts naar de wc is heel normaal geworden ;-(
Gelukkig slaap ik nog wel om 6 uur.
Maar als ik vrij ben dan ben ik toch om half 9 - 9 uur wakker, terwijl ik toch vaak tot 10 - 11 uur kon slapen en als ik heel moe was wel langer. Afgelopen zaterdag zelfs om half 8 al. Maar misschien komt het ook wel door het weertje.
En buikslapen lukt mij helaas ook niet meer, dus dat zal er ook wel veel mee te maken hebben.

Groetjes Nathalie
en slaap ze allemaal

Heel herkenbaar. Ik moet zeggen dat het bij mij in fases gaat. Zo gaat het een paar weken goed en zo heb je weer weken dat je niet in slaap komt. Er is geen pijl op te trekken. Probeer zoveel mogelijk slaap te krijgen en blijf liggen als je een keer wel kunt uitslapen. Zeker straks naar het einde toe moet je proberen zoveel mogelijk rust te pakken.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan