Slapen??

A

Anoniem

Guest

Hey hey,

Slapen jullie ook zo slecht???
K zit nu in mijn 28ste/ 29ste week en weet me geen houding meer te geven zeg!
Slaap al met kussen in mn bed, onder mn benen en noem maar op!
Zit ook op cursus krijg daat tips mee, maar ken er eigenlijks niks mee..
Baby schopt veel (wat natuurlijk ook wel weer heeeerllijk is..)

Maar ik ken mn draai niet vinden, loop te piekeren snachts..echt getssie!
Lijkt wel of ik weer wat misselijker en vermoeider word en last van bandepijn!!
Kruikje helpt niet want zweet me echt kapot, opvliegers??
Wie herkent dit ook??

Sorry voor mn geklaag hoor!! :-(

LIefs xxx

Hey Inanna,

Hier nog zo eentje...
Kan ook moeilijk een goede houding vinden en slaap ook al weken met een voedingskussen. Wordt soms badend in het zweet wakker. Ook moet ik er 2x per nacht uit om te plassen en slaap heel licht. Bandenpijn bij het omdraaien is nu 1-2 weken wat minder, dus daar ben ik wel blij om.
Beeb schopt ook flink als ik op een bepaalde zij lig. Net alsof uk wil zeggen dat het de verkeerde is, want als ik op mn andere zij ga liggen is het goed en wordt de beeb snel rustig.
Had gehoopt dat dit pas zou komen als ik over een paar weken met verlof ben.... maar helaas..

We moeten het er maar mee doen denk ik. Overdag rusten is er nu nog niet bij met een fulltime baan. Alhoewel ik nu thuis ben ivm veel harde buiken. Heb er nu zo'n 4 dagen last van en vanmiddag vk bellen voor een extra controle.

Liefs

heyhey.

slapen???? wat is dat??   hahaha. ook ik kan al een paar weken niet goed slapen.
er zijn zelfs nachten bij dat ik echt helemaal geen oog dicht doe.

wordt er gek van. ook ik heb al van alles geprobeerd, maar alles zonder resultaat.
( kussen onder knien, warme melk voor slapen gaan, warme douche, kruiken, heel laat naar bed zodat ik moe zou worden en in 1 keer door kan slapen)

sinds 3 dagen is het helemaal een ramp.
heb heel veel pijn in mn bekken, vooral met draaien. en dan komt er ook nog eens bij dat ik zoooo vaak naar de wc moet. soms wel om de 10 minuten.

nou gelukkig hoef ik zo lang niet meer maar denk soms wel van: zo, ik ben zo oververmoeid, moet er niet aan denken om nu ook nog eens te bevallen. heb helemaal geen puf meer.

het zal allemaal wel goedkomen denk ik.

nou sterkte allebij!

liefs, do
morgen 38 weken

Hoi hoi!

Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zo slecht slaapt... Het is echt een drama, wordt er soms gek van...

De ene nacht gaat het iets beter als de andere, maar ik moet zowiezo wel een keer of 4 plassen per nacht, en daarna kom ik haast niet meer in slaap. 's Ochtends ben ik dan ook supermoe als ik naar mijn werk moet.. Gelukkig hoef ik nog maar 2 weken te werken (dan ben k 36 weken)...

Wat soms kan helpen is even wat lezen..

Liefs xxx

Terug
Bovenaan