slapen

A

Anoniem

Guest
ik heb eingelijk een rare vraag.
ben nu bijna 35 weken zwanger en de ene nacht slaap ik redelijk goed dan hoef ik maar 2 keer mijn bed uit en de andere nacht om de 10 minuten.
is dat normaal of moet je steeds meer je bed uit.
groetjes ingrid

hallo,

ik ben nu 39 weken en 2 dagen zwanger.
het is wel zo dat je in het begin en eind van je zwangerschap veel naar toilet moet.
ik zou wel even in de gaten houden hoe vaak..
kan ook zijn dat je een blaasontsteking hebt.
en plas je dan een heleboel of steeds kleine beetjes??
de baby duwd natuurlijk ook steeds verder naar beneden, dus je blaas kan niet meer zo veel urine verdragen als voorheen.
ik moet nu meestal 2 keer uit bed om te plassen, dus dat valt wel reuze mee.
maar overdag moet ik wel vaker dan normaal.
je kan je urine op  laten vangen voor de zekerheid, en die kan je gewoon bij je huisarts inleveren, heb ik ook 2 keer gedaan op eigen initiatief, en dan weet je toch even zeker dat dat het niet is.
succes!!

groet annelies

Volgens mijn verloskundige werken de nieren 's nachts tweemaal zo hard als overdag. Ik zou inderdaad in de gaten houden dat je geen branderig gevoel hebt bij het plassen en steeds uit kunt plassen, anders heb je volgens mijn verloskundige een blaasontsteking. Als je je onzeker voelt zou ik inderdaad de urine na laten kijken.

Groetjes,
Jolanda

Hoi,

Ik ben nu 'pas' 30 weken zwanger en ga er gemiddeld 's nachts toch ook zeker 5 keer uit om te plassen! Volgens mij niets om je druk om te maken, hoort er nu eenmaal bij. Alleen als je pijn hebt bij het plassen zou ik inderdaad even na laten kijken of het geen blaasontsteking is. Overdag hoef ik overigens veel minder naar de wc. En de ene keer denk ik dat het maar een paar druppels zijn en dan plas ik me helemaal leeg en als ik denk dat ik heel veel moet plassen komt er bijna niets. Haha zullen de hormonen wel zijn en de baby die op mijn blaas drukt!

Terug
Bovenaan