slapen

Hoi,
mijn dochter van 10 maanden wordt bijna iedere nacht wakker. Ik geef haar dan wat water of een schone luier maar dit help niet ze blijft schreeuwen zodra je terug in bed legt.
Ze slaaps vanaf haar geboorte al slecht, soms slaapt ze een nacht door maar is heel uitzonderlijk.

wie heeft misschien een tip voor me?

Alvast bedankt,
groeten kim
 
hoi kim, ik weet precies wat je bedoeld mijn dochter is nu 9 maanden en een maand terug begon dit ook bij haar!Terwijl ze ervoor altijd goed sliep( 19.00 tot 7.30)ik dacht eerst dat het aan tanden lag( maar dat bleek toch van niet,) toen dacht ik zal de broncites wel zijn( was ook niet zo). en toen ging het weer goed( een weekje) maar sins ze verkouden is en ooronsteking heeft gekregen( wat nu weg is) blijft ze dit doen zei draait zich vaak op haar buik snachts vind ze helemaal niet leuk en daar door huilt ze ook, en echt om het uur wordt ze wakker!Ik weet dat het echt vermoeiend is maar ik denk echt dat het een periode is want bij ons is elke dag anders( wat overigens heel vervelend is),
 
Hoi,

ik herkan je verhaal heel goed. Mijn zoontje van bijna 9 maanden is net zo. Alleen als hij weer zo'n rot periode heeft, bakeren wij hem in. Echt, wie dat heeft uitgevonden, die geef ik een dikke smakkerd. Hij slaapt daarna als een roosje en word zelf wat later wakker. Misschien t proberen waard.

Groetjes, Marijke
PS: Kijk een op www.debakermat.nl
 
Misschien heeft je kindje honger??? Water stilt niet echt. probeer het eens met een fles voeding (+ Nutrix evt.) Wie weet helpt het wel als zij met een vol buikje kan slapen.

Succes.
 
Terug
Bovenaan