slapen

hallo

Wie weet raad?! Onze kerel van inmiddels 8 maanden valt met veel moeite in slaap op z'n zij of rug. inslapen is een drama omdat hij wil kruipen. Hij rolt meteen om en zit op handen en knieën. Dit doet hij ook zodra hij even wakker wordt omdat hij z'n speentje kwijt is ed. Hij schopt met zijn benen en trekt aan mijn haren. druk druk druk! heeft iemand een ideehoe hiermee om te gaan. Hij houdt zichzelf en ons hiermee wakker.alvast bedankt groeten Judith
 
Hoi Judith,

Probeer dit eens:
LEER UW BABY 'S NACHTS DOOR TE SLAPEN
Auteur: SCHAEFER, C.E.

Ik vond het een verademing. Het is erg Anerikaans, het gaat nogal uit van huilbaby's, maar een vriend had het me aangeraden en het was zo fijn te lezen dat we 'normaal' waren.

groetjes,
Michelle.


 
Staan er ook wel tips in dat boek?? Want dan is het micchien ook wel een boek voor mij. Mijn zoontje heeft hetzelfde. Kruipt tot bovenin het ledikantje en ligt dan ook helemaal dwars bovenin. En hij maar weer huilen, ik hem weer rechtleggen, hij nog harder huilen en weer naar boven kruipen. Laat je het nog ff weten?
Groetjes Maaike
 
hoi,, mijn dochter doet precies hetzelfde zei is nu bijna 10 maanden, zodra je er in bed leg draai je , je eigen om zit ze weer in bed, of in krruiphouding. ook zei wordt hier geregelg wakker van( erg vermoeiend)en het inslapen is een drama!!! wat ik met name overdags doe is haar toch laten huilen,, want als je er heen gaat doet ze het toch weer en ik ben echt niet van plan om steeds te blijven zitten totdat ze in slaap valt, meestal slaap zei binnen 5 min( naar het huilen), snachts ga ik er 1 keer uit en ddarna laat ik haar ook maar huilen hoor( ze kan zelf gaan liggen) anders ga je er zelf onder door..
 
Hai,
ik ben het helemaal eens met danielle. Mijn zoontje doet t zelfde (hij is 8 mnd) en ook ik laat hem huilen. Al kijk ik wel vaak om n hoekje.. t is ff moeilijk, maar mijn zoontje geeft t nu wel op na een aantal minuten en valt dan in slaap. Sterkte!!
 
Hoi Maaike,

Sorry, ben laat: vakantie he.
Ja hoor, er staan genoeg tips in, al gaan zij erg uit van laat maar huilen. Ik dacht in het begin 'da's niks voor mij', maar uiteindelijk werkte het heel goed.

Groetjes,
Michelle.
 
Bedankt voor de tips. We zijn niet goed in het laten huilen eigenlijk omdat het nog nooit nodig is geweest. We moeten er tegenaan denk ik. Wat ik lastig vind is dat hij gewoon een half uur blijft staan en hoe kan hij dan in slaap vallen?

nou we gaan ervoor.

groeten en nogmaals bedankt
 
Terug
Bovenaan