slapen

Onze zoon (5,5 mnd) slaapt overdag gewoon met de gordijnen open (overigens altijd in zijn eigen kamer). Als hij dan wakkker wordt kan hij gewoon lekker naar buiten kijken.
 
Mijn dochter slaapt overdag met de gordijnen open en s`nachts met de gordijnen dicht.
Dit is om je kindje te laten wennen aan een dag en nacht ritme.
mijn dochter is overigens bijna 5 mnd.
 
onze dochter slaapt overdag met gordijnen open, zelfs met het licht aan als het buiten wat donker is om haar bij wakker worden eraan te herinneren dat ze mag kraaien en wakker mag zijn: het is immers dag. " Nachts dus donker, ook geen nachtlampje.
 
Mijn zoontje slaapt vanaf dag 1 met de gordijnen dicht op zijn eigen kamertje in zijn eigen bedje, ook overdag. Slapen in het donker, wakker in het licht. Ging prima en nu met 11,5 maand nog steeds. Een klein nachtlampje van Jip en Janneke is overigens wel erg fijn vind ik zelf, dan is de kamer 's nachts niet aardedonker. Succes!
 
Mijn zoontje van 6 weken slaapt overdag ook met de gordijnen dicht in zijn eigen kamertje. In het begin lag hij in zijn parkwieg in de huiskamer maar daar sliep hij niet en hij werd er heel huilerig van. Sinds vorige week ligt hij op zijn eigen kamertje met de gordijnen dicht. ´s Nachts slaapt hij wel op onze kamer. We hebben in onze kamer geen verduisterende gordijnen en heb gemerkt dat hij daar niet wil slapen overdag, waarschijnlijk ook teveel licht.
 
Terug
Bovenaan