slapen?

Ik heb een vraagje normaal slaapt de baby de eerste weken (maanden) overdag beneden maar als je dan s'avonds gaat slapen hoe gaat dat dan in zijn werk? heb je dan twee wiegen nodig om hem/haar in te laten slapen ???
groetjes Lore
xxx
 
Waarom moet de baby overdag   beneden slapen? Bij ons sliep ze gewoon boven in haar ledikantje.Alleen als ze in de box lag   en daar in slaap viel liet ik haar daar liggen, en anders gewoon lekker in haar eigen   bedje.En 's   nachts natuurlijk ook! Maar als jij je kidje beneden wilt hebben   kun   je hem/haar misschien in de kinderwagenbak leggen.Groetjes  
 
ja ik weet ni maar ik zou dan precies mijn baby zo dichtbij mogelijk willen hebben dus anders als die huilt en nu ligt die dan benede en kunt ge direct zien wa er mis is é
 
Hallo,

Mijn zoontje  heeft de eerste 2 weken bij ons op de slaapkamer gestaan in een wiegje, ook overdag.
Na 2 weken is Daan naar zijn eigen kamertje verhuisd.
Het is niet zo dat een baby beneden moet slapen en sommige baby's willen dat ook helemaal niet.
Daan heeft alleen in de eerste maand af en toe beneden in de kinderwagen geslapen, maar op een gegeven moment wou hij dat niet meer, en slaapt hij altijd boven.
En als er wat is kun je er nog snel genoeg zijn, alhoewel ik geen babyfoon gebruik.
Dus ik hoor niet elk kreetje, maar dat is ook niet nodig.
Maar ik zou je kindje lekker boven laten slapen dan heeft hij/zij de meeste rust en zet dan een babyfoon aan dan hoor je nog alles.
Ik denk dat het voor jezelf ook rustiger is als het kindje boven slaapt, want anders ga waarschijnlijk zachtjes en rustig aan doen omdat je kindje slaapt.
Nou ik hoop dat je eruit kunt komen.

groetjes saskia
 
Bedankt sassie om te reageren!
Maar mijn probleem is eigenlijk niet zo groot hoor want ik ben nog maar 17 jaar dus ik woon nog thuis en enig kind dus ook wel een beetje verwend :p dus ik heb een eigen verdieping waar nu een kinderkamer, living, badkamer, studeerkamer, slaapkamer en bergruimte is. Dus ik zit altijd boven dus zal ook nooit ver verwijderd zijn van de baby.
Maar in ieder geval bedankt om te reageren!
groetjes lore
xxx
 
Hoi,

Wij laten onze zoon wel beneden in de box slapen, maar dan heeft hij wel tot 13.00 uur in zijn eigen bedje gelegen. Om 13.00 uur krijgt hij de fles en dan wil hij meestal niet meer slapen in zijn eigen bedje. Dan ligt hij beneden te brabbelen tegen zijn knuffels en mobile en doet wat hazeslaapjes. Om 17.00 uur krijgt hij de volgende fles en dan volgt hetzelfde ritueel, totdat hij in slaap valt, dan brengen we hem naar boven. 's Avonds moeten we hem wakker maken voor zijn laatste 2 flessen en gedurende die periode ligt hij ook in zijn eigen bedje.

Het werkt prima voor ons en het is een heel vrolijk mannetje!

Succes
 
Mijn zoontje is nu 4 weken oud en slaapt vanaf het begin overdag beneden in de box of in de reiswieg van de kinderwagen. Ik probeer hem vaak wel na zijn voeding van 11 uur naar zijn bedje boven te doen, maar daar trapt ie dus niet in. Hij ligt liever beneden in de box en houdt van al het geluid om hem heen, ik kan gewoon stofzuigen en zo, zonder dat hij wakker wordt.
Je moet vooral doen waar je je lekker bij voelt.
 
Terug
Bovenaan