slapen

Hoi moeders,kan een van jullie mij misschien helpen?Mijn dochtertje is 8 1/2 mnd jong ze doet het eigenlijk hartstikke goed alleen word ze sinds kort snachts wakker en als ik haar dan oppak slaapt ze gelijk weer door in mijn armen maar ze wilt dan niet meer terug in haar eigen bedje en ook niet als ik haar even diep heb inlaten slapen,wat kan dit zijn en komt het ooit nog goed?een slaap tekorte moeder.
 
Hallo Diana
Als je weet dat je dochtertje niets heeft, dan is er maar 1 manier en dat is na het weer in slaap sussen in bed leggen en laten huilen. Ik weet hoe moeilijk dat is, want we hebben dit zelf ook meegemaakt met ons zoontje van 10 maanden. Bovendien was hij ook nog een huilbaby. Ik verzeker je dat het na een paar nachten beter gaat.
Veel succes.
 
Hoe moeilijk het ook is in het begin, ben ik het met patricia eens. Wij hebben onze dochter er ook steeds uitgehaald, en wilde ook niet meer in haar bedje, maar ook niet in de onze, met het gevolg dat ze elke nacht wakker is geweest tot ze 18 maanden was.
Bij een tweede kindje laten we dat (proberen we) niet weer gebeuren. veel succes, groetjes Christel.
 
Heb hetzelfde meegemaakt en inderdaad; je zal haar moeten laten liggen. wat ik deed: heel rustig blijven praten. Ze begon hard te huilen en staan en al in haar bed en ik bleef rustig praten. Datr kalmeerde haar op een gegeven moment toch. Het gaat er om dat ze opeens alleen zijn. Laat weten dat je er bent, maar dat er wel grenzen zijn! Bij mij werkte het perfect. na anderhalve week sliep ze weer gewoon door! Succes!
 
Ik weet precies wat je voelt. Mijn dochtertje van 8 maanden heeft nog nooit door geslapen. Mijn man en ik zijn dan ook vreselijk moe. Ik weet dat je baby moet laten huilen, maar bij haar is het gewoon onmogelijk. ALs we haar laten huilen, ligt ze op een gegeven moment helemaal te schokken in bed en is ze helemaal koud. Vreselijk toch. We zijn echt radeloos, weten niet wat we moeten doen....
Was er maar een wondermiddel tegen doorslapen!
Nanda
 
Mijn dochtertje werd in het begin ook steeds wakker snachts. Dit is opgehouden toen ik haar niet meer onder een lakentje liet slapen maar in een slaapzakje.
 
Terug
Bovenaan