Slapen

Hallo,

Hoeveel slapen baby's van 3.5 maand per dag nog ongeveer? Ik heb het idee dat mijn zoon meer slaapt dan 2 weken geleden. Hij drinkt zijn fles en is dan soms een uurtje op en slaapt 1,5 tot 2 uren maar 1 of 2 keer per dag valt hij meteen na de fles weer in slaap.
 
hoi, mijn dochter is 8 maanden en altijd een echte slaper geweest. Zij deed hetzelfde als bij jullie. Nu slaapt ze 2 uur en na de fles is ze 2 uur wakker. s ´nachts slaapt ze ook door. Haar schema is als volgt.
6.00 fles van 250 ml.slapen tot
9.30 broodje en 150 ml roosvicee, wakker tot
11.30 op bed en slapen tot
14.00 fles 250 ml. en fruit wakker tot
16.00 op bed en slapen tot
18.00 warm eten en fles, wakker tot 20.00 dan slapen voor de nacht tot 6.00
Misschien heb je wat aan mijn verhaaltje. Succes pauline
 
Hoi,

Onze Evan is drie maanden en slaapt bijna de hele dag inderdaad gaat hij 1 a 1,5 uur na z'n voeding weer naar bed. Alleen rond vijf uur is hij wat langer wakker. Soms heeft hij één dag dat hij weinig slaapt maar de dagen daarna haalt hij dat weer in. Gewoon lekker genieten van je rust!
 
Onze dochter van ruim 4 mnd slaapt ook veel. Althans ze ligt vrij veel in bed, soms ga ik even kijken en dan ligt ze wakker te kijken in haar bedje. Dus misschien slaapt ze wel minder dan ik denk. In iedergeval vermaakt ze zich dan in bed ook goed en valt vanzelf weer in slaap. Het gaat goed zo en ze is er lekker vrolijk door. Ieder kind is weer anders, gewoon doen zoals je kind het aangeeft en jouw het beste lijkt.

 
Het feit dat je zoon meer slaapt dan 2 weken terug kan te maken hebben met de regeldagen die ze rond de derde maand hebben. Mijn manneke heeft er ook last van, is soms een hele dag erg wakker en de andere dag slaapt ie juist weer veel, soms wel 2 uur na iedere voeding. Wel lekker rustig, als ie zo'n dag heeft. Maar ja, de dag erna krijg je het dubbel en dwars weer terug :)
 
Terug
Bovenaan