slapen

Hey mensen,

mijn dochtertje is nu 13 weken.
Ze krijgt om 22.30 uur haar laatste voeding en slaapt door tot de volgende ochtend 08.30 uur. Is dit wel goed voor haar? Ik heb namelijk gehoord dat als er meer dan 10 uur tussen een voeding zit, baby's in een coma kunnen raken. Is dit waar?

Groetjes lissie

Hoi,

Volgens mij geldt dat alleen voor hele jonge baby's. Wij hebben onze dochter met 3 maanden ook door laten slapen. Volgens mij kan het geen kwaad.

groetjes,

Desiree

hallo,

laat jij je kindje door slapen tot 8.30 of maak je het s`morgens wakker voor de eerste fles?
Het lijkt me anders wel een beetje te lang zonder voeding.

Ik heb een zoon van 16 weken en die krijgt vijf flessen van 200cc. Die maak ik om zes uur wakker voor zijn eerste flesje, en gaat daarna weer zijn bed in ( en moeders natuurlijk ook!) dan maak ik hem altijd rond acht uur half negen wakker voor zijn badje en dan om tien uur weer de fles. Dan om twee uur, zes uur, en tien uur savonds.

Ik laat er overdag vier uur tussen zitten en snachts acht uur voordat hij zijn fles weer krijgt. Tien uur lijkt mij een beetje veel om er tussen te laten zitten. Ik vraag me af hoeveel tijd je er voor de rest van de dag er tussen laat zitten?

Gr. Anne, mama van Elmar 20-06-2006

Terug
Bovenaan