slapen

Hoi Hoi!

Ik vroeg me af wat voor voedings- en slaapschema jullie hebben met 7mnd kindjes.

Ik heb nu:

07.30u 200cc (ze drinkt niet alles, restant krijgt ze met bambix van een bordje)
09.00u 1/2 fruitpot
10.00 - 11.30/12.00 slapen
12.30u 200cc (ze drinkt niet alles, restant krijgt ze met bambix van een bordje)
14.00u 1/2 fruitpot en sap
15.00 - 16.30/17.00 slapen
17.00 3/4 groentepot (soms yoghurt na)
18.30 165cc met nutrix (eigenlijk te moe om te drinken)
daarna op bed

De avond slaapt ze vaak prima, maar zo halverwege de nacht begint het gerommel. Daar heb ik ondertussen flink het balen van. Hoe kan ik het anders doen?

Groetjes
Sandra (mv Daphne 7mnd)

Hoi hoi,

Ik herken je verhaal helemaal in mijn dochter van 7 maanden!! Ik houd zo ongeveer hetzelfde eetschema aan als jij. Hoewel ik gisteren begonnen met met om 15.00 uur nog een fles van ca 150 ml. Ik had tussen haar pap van 12.00 uur en de  groente van 16.30 uur niets meer.  Ze  maakte ook niet echt een hongerige indruk maar ze ging gelijk na de groente om 17.00 uur naar bed en moest haar uit een hele diepe slaap halen om 20.00 voor haar laatste voeding. Ophouden lukt dan ook echt niet. Nu geef ik de groente om 18.00 uur met daarna nog een fles en hopelijk gaat ze het daar beter op doen. Hoewel ze vanmorgen weer errug vroeg was....  Maar goed, wie weet moet ze even wennen aan haar nieuwe ritme/schema, ik hoop het maar....Ik heb al met het CB gebeld en zeggen me dat ik voldoende voeding geef. Ze maakt ook een heel tevreden indruk maar zo tegen de ochtend (half 5 pfffff) begint het. Niet huilen maar volop kletsen en doen. Wel leuk en grappig maar doe geen oog meer dicht. Hopelijk is het een fase (of een sprongetje??). Dus sorry, ik kan je niet helpen maar wil wel hiermee laten weten dat je niet de enige bent ;-)

Oja, o

Sterkte en heb je tips, ik hoor ze graag....

Groetjes, Esther

Oja, overigens geef ik al om 6.00 uur haar eerste voeding. Na een uur brabbelen heeft ze het wel gehad. Dus ik vroeg me af, wat doet Daphne als ze wakker wordt en hoe krijg je haar toch pas om half 8 gevoed? Benthe heeft echt super honger om 6 uur. Een speentje helpt ook niet, die wilde ze vanaf een week of 6 al niet meer.

Esther

Terug
Bovenaan