slapen

hoi meiden
ik weet het even niet meer
mijn zoon van 7wk
slaapt heel weinig op een dag hij is soms 6uur lang wakker
vandaag kwam hij om 2uur voor bv en liet veel windjes
ik heb vandaag wat gesnoept zou hij daarom zo lang wakker blijven>
hoop dat iemand weet
snachts slaapt hij nog niet door komt om 3uur uur\
gr maaike

Hoi,

Weet hoe vervelend het kan zijn als je kindje zo onrustig is.. Mijn dochtertje is nu 4 maanden en wordt NU pas een beetje kalmer en gaat wat makkelijker slapen. Birgit was de koningin van de darmkrampjes( met de bijbehorende scheten en knetters), daar hielpen die vsm-druppeltje echt niet meer tegen.
Wat kan helpen is misschien inbakeren (pacco punt nl) want van het onrustig zijn en niet slapen happen ze ook weer meer lucht...>> krampjes en scheetjes. Met een maand of drie zijn de darmpje pas wat beter ontwikkeld en gaat t beter...
Enne die uk van mij komt ook vaak gewoon om de 3 uur 's nachts hoor dat verschilt per nacht, en die van jou is nog zo klein daar moet je je geen zorgen om maken!
Misschien dat inbakeren helpt voor het slapen en de druppels van vsm voor darmkrampjes kunnen verlichten. En als je bv geeft niet te pittige dingen eten.. niet te veel jus d' orange, ui, prei, knoflook, chocola en caffeine..
Het kan vanalles zijn, maar ik denk dat als je je kindje in een regelmaat krijgt
(rust en regelmaat, ook gwoon in bed doen, 15 min laten huilen  weer troosten en weer in bed...) misschien in combinatie met inbakeren dat dat veel scheelt. Het begin is wel even doorzetten hoor. Overleg eens met het CB die hebben hier vaak de boekjes van. ( toen die uk van mij zo klein was al die van jou heb ik ze HEEL vaak gebeld, maar mijn vriend was ook op uitzending)
veel succes ermee! even doorzetten,

Evelien

Terug
Bovenaan