slapen

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Wij geven ons kindje om 19:00 de fles een uurtje blijft die dan nog beneden en dan rond 8 uur naar zijn bedje maar dan begint het hij wil niet slapen terwijl hij gewoon bij ons slaapt.
Hij krijst dan alles bij elkaar lopen af en toe naar boven speentje of even zijn luier checken.Duurt ongeveer een uur tot anderhalf uur
Maar niks helpt
Wie heeft er adviezen hoe ik hem eerder in slaap krijg doe hem sinds gisteren 's avonds in bad dacht dat wel zou helpen.

Groetjes Esther

hoi
hoe oud is je kindje als ik vragen mag?wat wij deden in het begin was de laatse fles gewoon lekker boven op bed geven en dan even laten boeren/zakken en dan even knuffelen en naar bedje toe,kan ook periode zijn van verltingsangst als je kindje al wat ouder is,dit gaat vanzelf over.gr wendy

Ik zou je kindje meteen na de laatste fles in bed leggen. Mijn dochter is na haar laatste fles lekker loom en valt dan in slaap. Ze is nu 9 maanden.
Het kan inderdaad ook verlatingsangst zijn. Heb je een "riedeltje" 's avonds? Ik kleed mijn meisje eerst om, schone luier, pyama, slaapzakje, een rondje door haat kamertje, afscheid nemen van de knuffeltjes etc en dan een verhaaltje. We hebben gelukkig niet veel problemen met het naar bed brengen. Misschien een idee?
Succes!

Hallo,

Mijn zoontje is 6 weken oud gisteren is het iets beter gegaan hij is met papa mee in bad gegaan daarna hebben we hem zijn flesje gegeven.
Hij was echt moe we hebben hem naar bed gedaan sliep ongeveer na een half uurtje alleen om 23:00 uur hadden we zijn flesje gegeven maar toen wilde die niet echt meer slapen 2 keer terug geweest toen is hij gelukkig in slaap gevallen.misschien toch tevroeg zijn bed in gedaan?
Hij had wel vanaf 23:30 tot 04:45 doorgeslapen schrok wakker vannacht is de eerste keer dat hij dat heeft gedaan. Alleen sliep hij toen weer slecht in?

Groetjes Esther

Mijn dochtertje is nu 9 maanden. In het begin hebben we ook wel problemen gehad met het slapen, hoor! Ze heeft een paar weekjes bij papa op zijn borst geslapen en als ze dan in een diepe slaap was in haar bedje gelegd. Misschien niet de beste manier, maar voor ons meisje werkte dat prima. Op een gegeven moment was het niet meer nodig, we hebben wel elke keer eerst in haar eigen bedje gelegd, maar als ze te lang huilde bij ons genomen. Ik denk dat je gewoon je gevoel moet volgen, je kunt zo'n jonge baby echt nog niet verwennen. Ons meisje had gewoon veel behoefte aan geborgenheid! Succes!

Hoi,

Ik weet niet hoe oud je kindje is.
Zowel mijn oudste dochter als mijn jongste dochter, nu bijna 7 maanden hadden tussen de 5 en  8 weken behoefte aan veel geborgenheid. Vooral 's avonds wilde ze veel bij mij zijn en had ik haar in de draagzak of sliep ze tussen 19.00 en 22/23.00 uur bij mij op mijn buik. Ik had alles binnen handbereik. Mijn man zorgde voor drinken en eten en ik lag heerlijk met mijn dochter op de bank. Zo kwam ik ook tot rust.
En sinds 8 weken slaapt ze heerlijk in haar eigen bedje.

Hallo,

Mijn zoontje is nu 6 weken oud en doen sinds eergisteren hem voortaan in een slaapzakje volgens ons vind hij het wel prettiger om zo in zijn bedje teliggen.
Het is 2 dagen goed gegaan alle gisteren bogon hij weer met huilen heeft nu maar tot 21:30 geduurd   en toen sliep hij eindelijk hoop dat het vanavond beter gaat.

Groetjes Esther

ik heb niet zoveel tips maar misschien voel jij je onzeker door dit toch wel slopend(voor jullie) probleem en voelt jou kindje jou onzekerheid t is maar een gedachte ik ken je natuurlijk niet maar hoe jong ze zijn dat zit er vroeg in

Terug
Bovenaan