slapen

Hallo, mijn zoontje is nu bijna 8 weken en alles gaat best wel goed. Hij slaapt alleen soms best wel onrustig en maakt dan veel geluidjes. 's nachts tijdens zijn diepe slaap is dit veel minder maar tegen 5 uur begint hij weer en om 6 uur is hij pas echt wakker. Wie kent dit en weet waar dit van komt en kan iemand me vertellen of dit nog minder wordt
 
Hoi Monique,
Wij hebben een dochtertje nu 4 mnd jong. Zij heeft dit ook in het begin gehad. Ze sliep bij ons op de kamer in een wiegje. Erg lief allemaal, maar ook zij hield ons uit de slaap. Het ging met mij steeds beter en na een maand hebben we haar op haar kamertje gelegd, want we sliepen niet van de geluidjes en ronkjes. Als we net sliepen, dan moest ze weer gevoed worden. Na een tijdje hoorden we niet eens meer dat ze nog geluidjes maakte, totdat we er achter kwamen dat ze het niet meer deed. Het is zo snel gegaan, dat we het niet eens in de gaten hadden. Maar ieder kindje heeft zo zijn eigen regeltjes en gebruiken. Je krijgt er geen handleiding bij. Ik hoop ook voor jullie dat je zoontje er niet zijn gewoonte van zal maken om nu al te beginnen met "snurken"!!! Slaap ze!

Moeder van I.
 
Anna sliep tot ze een maand was ook bij ons op de slaapkamer... nou, ik kreeg geen rust. Iedere keer als ik har hoorde dacht ik dat ze honger had dus ging ik naar beneden. Vervolgens dronk ze slecht.. slechtgehumeurd weer naar boven waarna het ritueel overnieuw ging. Toen ze op haar eigen kamer sliep werd ik wakker op het moment dat ze echt huilde, en dan wou ze wel drinken. Nu slaapt ze (met 10 weken) lekker door van 20.00 uur tot 6/7 uur 's ochtends.
 
Mijn dochter is nu precies 6 maanden. Zij sliep in het begin ook heel onrustig, had geen regelmaat met eten, en werd daar erg jengelig van.
Toen ze 5 weken oud was, was ik uitgeput.
We kregen het advies: INBAKEREN.
Nou dit was de oplossing. Sindsdien slaapt ze heel goed, eet regelmatig en is altijd vrolijk en tevreden!
In het begin is het zo zielig om te zien, zzo strak ingewikkeld in doeken, maar dan merk je hoe heerlijk ze het vinden.... echt geweldig. Succes
 
Terug
Bovenaan