slapen

hoi mijn dochter van 7.5 maand wordt geregeld snachts wakker terwijl ze al vanaf 4 maanden van 19.00 tot 7.30 sliep. zou echt geen idee hebben wat dit veroorzaakt, wordt om 3 uur dan weer om 5 uur ect wakker wie heeft er tips om te achterhalen wat dit is, na het speentje gaat ze meestal wel weer slapen maar het blijft vreselijk vermoeiend bvd.
 
Hallo. Misschien heeft je dochter wel last van doorkomende tandjes. Met mijn zoontje heb ik dat ook gehad. Ik deed er dan wat dentinox op en dan sliep hij ook wel zo weer in. Meestal was het na een paar dagen weer goed en dan sliep hij weer lekker door. Succes met je dochter, want ik weet dat het heel vermoeiend kan zijn. Groetjes Renate
 
Hoi,

Mijn zoontje is nu 8 maanden en ook hij heeft verleden week zo'slecht geslapen. Eten gaat trouwens ook niet zo. Hij wilt echt bijna zn fles niet meer. Ik denk dat het gewoon een periode is. Over een tijdje zal het wel weer over gaan. In het boek "Oei ik groei" staat ook dat er periodes zijn wanneer je baby wat hangerig is . Dit komt omdat ze nieuwe vermogens krijgen en daardoor van slag raken.

Veel succes
Segunda
 
Hoi,

Mijn zoontje is bijna 8 maanden en heeft dit ook. Het zouden inderdaad doorkomende tandjes kunnen zijn. Maar ik was vorige week op het cb en daar zeiden ze tegen mij dat ze rond deze periode ook gaan dromen. Mij gaven ze de tip een nachtlampje in zijn kamer op te hangen, zodat ze een herkenningspunt hebben. Ik moet zeggen dat dat aardig helpt.

veel succes,
Priscilla
 
Terug
Bovenaan