Slapen

Hallo,
MIjn dochtertje Isis is nu drie maanden en kan 's nachts niet slapen omdat ze de hele tijd met haar armpjes en beentjes ligt te slaan en te schoppen. Alleen dat maakt al veel herrie, maar meestal na een minuut of drie slaat ze dan haar speentje uit haar mond en begint ze heel hard te huilen. Men heeft me aangeraden om te gaan bakeren, maar waar leer ik dat, en is het daar op dit moment niet veel te warm voor?
Zijn er mensen met tips?
Moet zelf weer werken, dus gewoon om 7 uur op....

Groetjes,
Michelle
 
Ik kan je wel advies geven maar doe het liever niet omdat echt bakeren op een speciale manier gaat anders kan het fout gaan. Dus als je advies wil over baken kan je eens vragen bij het cb of de huisarts.
Ik heb ook wel wat sites voor je als je intresse hebt dan zie ik het vanmiddag hier wel
groetjes joyce mama van Mara 7 maanden
 
Hoi Michelle,

mijn kleine man van 10 wkn heeft er ook wel last van alleen niet iedere dag. Wat bij hem wel helpt is om er even bij te blijven en zijn armpjes vast te houden, ook leg ik vaak een hand losjes over zijn beentjes..meestal is hij dan met een paar minuten vertrokken, soms wordt hij toch nog een x wakker, dan herhalen we het tafereel en dan valt hij echt in slaap...

suc6
gr.
saskia
 
hallo
Mijn dochter is nu bijna 7 maanden. In het begin deed zij ook zo wild en wilde niet slapen.
Wij hebben voor afleiding gezorgd. We hebben een tuimelaar voor haar ledikant aan het plafond gehangen, daarbij heeft ze zo'n pop waar je aan touwtje kan trekken zodat er dan een muziekje uit komt.
Ook een vast ritueel voor het slapen gaan hielp. Eerst een liedje zingen, dan een verhaaltje, dan aan de tuimelaar draaien en muziekpop aan, een kwartier later slaapt ze. Ze kijkt namelijk de hele tijd naar de tuimelaar.
Het inbakeren vind ik zelf niet zo, ten eerste omdat (zoals je zelf al zegt) het erg warm kan zijn. En ten tweede het lijkt me zo benauwd maar ja dat is mijn mening hoor. Er zijn een heleboel mensen die er veel baat bij hebben gehad voor hun kind, dus zelf even uitproberen.
Succes ermee
 
Hallo Joyce,
Ik zou inderdaad graag die sites van je krijgen. Vind het ook zo zielig voor mijn Isisje, ze wil zo graag rustig slapen maar het lukt gewoon niet. Overdag heeft ze hier trouwens geen last van.
Alvast bedankt,
Groetjes,
Michelle
 
Hoi Michelle,
Bij ons helpt inbakeren fantastisch, ook omdat Niels zo met z'n armen en benen zwaaide, waardoor hij niet kon slapen. Nu gaat het echt veel beter. En je vindt het zelf vast in het begin heel zielig (wij namelijk wel), maar het is echt even doorzetten! Niels protesteert eerst wel, maar als we hem 'los' in bed leggen gaat hij weer huilen door het zwaaien van z'n armen.
Veel succes,
Groetjes,
Machteld
 
Ook onze dochter (4 mnd.) kan zowel 's nachts als overdag erg moeilijk in slaap komen. Ze is ontzettend druk met haar armpjes en beentjes, haalt continu het speentje uit haar mond en huilt uiteindelijk de hele boel bij elkaar. Het vasthouden van haar armpjes en beentjes, een slaapliedje zingen, laten huilen, een vast slaapritueel we hebben echt al van alles geprobeerd.... het enige wat helpt is haar in slaap wiegen, rondjes met haar lopen door de kamer en dan wachten tot ze diep genoeg in slaap is zodat ik haar in haar bedje kan leggen. Hier wordt ik echter soms ontzettend moedeloos van..........

Ook wij wachten dus op "de gouden tip" zodat onze dochter rustig en uit zich zelf in slaap kan vallen.
 
Hoi allemaal

Ik heb een dochter van bijna 6 maanden die ook erg moeilijk slaapt. Vanaf het begin wide ze alleen maar bij een van ons op de buik slapen en sliep ze elke nacht maar 3 uurtjes in haar bedje. We hebben het langzaam opgebouwd en haar de andere uren toch steeds bij ons genomen. Iedereen zei dat we haar moesten laten huilen, maar dat kon ik niet.
Doordat we het op onze manier gedaan hebben slaapt ze nu vanaf ongeveer 7 uur ´s avonds tot 6 uur ´s ochtends in haar eigen bedje. Overdag is nog wel een probleem. Als ze bij ons inslaap is gevallen dan leg ik haar in haar bedje. Ze wordt dan al na 3 kwartier wakker. TErwijl alsik haar bij me hou, dan slaap ze zo anderhalf uur.
Ik kan gelukkig ook dutten als ik haar bij me heb.

Groetjes Ria
 
Terug
Bovenaan