slapen

ik heb mn zoontje nu na veel moeite en huilen aangewend dat ik hem niet in slaap wieg maar dat hj slaapt in zijn bedje, het gaat wel redelijk. nu het probleem, hij slaapt dan maar ongeveer een half a uur 3 kwartier...wordt dan wakker en huilt, het laten huilen gaat dan niet meer op. Hij valt niet meer in slaap,(alleen in mn armen maar dat wil ik dus niet meer) hij is nog wel heel moe en is dan jengelig/huilerig er bij. Ik ben echt geneigt om hem wel lekker bij me te nemen zodat hij toch lekker slaapt maar nu na 4 maanden breekt dat enorm op en wil ik dat dus niet meer, misschien heeft iemand tips?
 
Hoi,

Misschien toch een keer laten huilen.Ik bleef er dan altijd on een hoekje bij kijken hoe zijn houding was en als hij echt lang huilde en overstuur bleek te gaan pakte ik hem wel maar in zijn slaapkamer blijven en als hij weer wat rustiger was een wat water had gedronken legde ik hem terug.Ze worden echt een keer moe en vallen in slaap.Het is misschien niet leuk maar ik denk persoonlijk dat je er zo wel vanaf komt.

succes.

Gr.Aster.
 
Hoi,
Bij ons heeft inbakeren erg geholpen. Hij wordt nog wel eens wakker na een half uur, maar dan wil een speentje nog wel eens helpen.
Veel succes!
Machteld
 
Inbakeren! Van harte aanbevolen. Ik werd ook zowat hysterisch van het gehuil en bij ons bracht het écht rust in de tent! Misschien moet je even over je reserves heen, maar als je ziet hoe je kind er bij gebaat is, gooi je die zo overboord. Dat geeft vast en zeker hetzelfde veilige gevoel als het liggen in jouw armen!
Succes!
 
INBAKEREN HELPT ECHT IK DOE HET AL VANAF DAT DIE KLEINE 3 WEKEN IS IK WIL HET NU GAAN AFBOUWEN HIJ IS BIJNA 7 MAANDEN MAAR IK MERK DAT IE NOG NIET ZONDER KAN DUS GA IK GEWOON LEKKER DOORR MAAR HET HELPT ECHT VRAAG OP HET CONSULTATIEBUREUA DAAR KUNNEN ZE JE ER WEL MEER OVER VERTELLEN.

VEEL SUCCES LISETTE
 
Hoi hoi

Ik heb een dochter van 8,5 maand en die heeft het zelfde probleem/ gehad. Ze sliep in eerste instantie helemaal niet in haar eigen bedje. En laten huilen had totaal geen zin. Ze sliep wel als ik haar bij me hield, maar inderdaad dat hou je niet vol.
Wij zijn haar langzaam aan gaan wennen dat ze in haar eigen bedje slaapt. dit kostte erg veel tijd. Maar het heeft resultaat. Ik laat haar bij mij in slaap vallen (duurt hooguit 5minuten) en dan leg ik haar in haar bedje. In het begin werd ze dan wakker en begon te huilen. Nu wordt ze iets wakker en pakt haar duim en slaapt verder.
Volgens het cb slapen kinderen overdag de eerste 3 kwartier ongeveer heel vast en dan nog een uur ofzo licht. Vandaar dat je zoon dan wakker wordt. Anne deed dat ook en nog wel eens. Dan kan ze niet meer in slaap komen. Ik haal haar er dan wel uit en haar volgende slaapje slaapt ze dan vaak wel 2 uur.
Het belangrijkste is dat je doet wat goed voelt voor jezelf. Ik heb Anne nooit kunnen laten huilen. Ik merkte ook dat dat geen zin had. Vaak wilde ze best, maar kon ze het gewoon niet.

Wij moeten nu alleen nog naar anne in haar eigen bed in slaap laten vallen. En dan hebben we het slaapprobleem overwonnen.
Ohja, Anne vond inbakeren helemaal niks. Hebben we ook geprobeerd.

Succes.
Groetjes Ria
 
Hoi,

Ik ben nu ook begonnen met mijn dochtertje in haar eigen bed in slaap te laten vallen. De eerste 2 dagen kon het niet aanhoren. ze was echt aan het krijsen terwijl ik gewoon in de kamer was. Ik was ben vast besloten om haar te laten huilen af en toe troosten maar ze moet in haar eigen bed blijven. En ja vandaag een primeur. Ze heeft maar 15 min. gehuild dus het gaat de goeie kant op. Ik vind het heerlijk om haar bij me te hebben maar zo kan je dan geen kant op. Ik kan nu lekker iets voor me zelf doen. heerlijk!!!! Dus moeders het is niet leuk om je kind te horen huilen maar als je aan toe geeft, blijven ze huilen als ze niet hun zin krijgen. Succes
 
Onze dochter is bijna 6 weken en had haar plek naast me in bed ook geclaimed. Sinds 5 nachten slaapt ze in haar eigen bed. Haar hoofdje ligt op een t-shirt dat ik twee dagen gedragen heb en we verwarmen bij iedere voeding haar bed op met een kruik. Mijn ego heeft een kleine deuk dat ik zo makkelijk te vervangen ben maar het werkt, in ieder geval bij haar. Wellicht het proberen waard.
 
Terug
Bovenaan