slapen

hallo allemaal,
Mijn zoontje is bijna 4 maanden nu vraag ik mij af hoeveel een kindje van die leeftijd ongeveer slaapt ik weet natuurlijk dat dat per kindje heel verschillend is maar dit i.v.m het inbakeren ik wil hem natuurlijk ook niet te veel laten slapen, hij slaapt s'nachts goed door (8 tot 10 uurtjes) en overdag slaapt ie na elke voeding nog 3 uur! is dit niet te veel??!!

alvast bedankt

groetjes,
anja
 
Mijn zoontje slaapt van kwart voor 9 tot 7 uur 's ochtends, dan krijgt hij de fles. En slaapt hij soms een half uur tot een uur. Dan rond 10.15 weer fles, na deze fles slaapt hij meestal 1, 1 1/2 tot 2 uur. Na de fles van 2 uur slaapt hij ook vaak een 1, 1 1/2 of 2 uur en na de fles van 5/6 uur slaapt hij niet langer dan een uur. Hoop dat je er wat aan hebt. Hij is nu 20 weken.
 
Hoi Anja,

Volgens mij kan een kind nooit teveel slapen. Hij heeft het waarschijnlijk nodig. Onze dochter is 7 maanden en slaapt (al vanaf dat ze een paar weken oud was) plm. 15 uur per dag. Ik zou zeggen: lekker laten knorren. Er gaan vast nog momenten komen waarop je denkt: ooooh, ga ajb slapen!! :)

Groetjes!
 
Hoi Anja,

Ik sluit me helemaal aan bij Daphne, laat maar lekker slapen.
Mijn dochter is nu 4,5 maand en die slaapt ook nog vrij veel.
Ik kan ook echt merken dat ze na een dagje crèche weer moet bijkomen, dan is ze steeds maar een uurtje wakker per keer... (op de crèche slaapt ze minder dan thuis).

Zolang je zoontje als-ie wakker is lekker vrolijk en alert is, gaat het goed en heeft hij blijkbaar gewoon veel slaap nodig...

Geniet nog maar ff van de rust!
groetjes, Mirjam
mama van Laura
 
Bedankt voor jullie reacties, ik laat hem heeerlijk knorren en geniet er lekker van want zoals jullie al zeiden er komt vast een tijd dat ik naar deze periode terug verlang haha.
bedankt!
groetjes,
anja
 
Terug
Bovenaan