slapen...?

Hallo medemoeders,
Onz lieve zoon is 9 maanden. vanaf het begin heeft hij zichzelf in slaap gehuild. Inmiddels zijn we eraan gewend, het is gewoon zijn manier om in slaap te komen. Dit duurt ongeveer een kwartiertje en dan slaapt hij als een roos. Nu is het echter zo dat hij steeds meer moeite hiermee heeft. Hij brult! Evengoed valt hij in slaap na 15 tot 20 minuten maar het is niet echt prettig (ook niet als ik aan mijn buren denk...)
Wie heeft er tips? De slaaptijden zijn al verschoven en een speeltje in bed o.i.d. werkt ook niet.
Tips???
 
Mijn tip, niet teveel aan de buren denken en accepteren dat dit manier is waarop jouw zoon in slaap komt. Mijn zoontje had dat ook op die leeftijd, tegenwoordig (12mnd) heeft ie dat nog een enkele keer. Maar niet zo vaak meer.
 
hai,
Wij hebben onlangs een soort lampje met muziek gekocht (bij de intertoys). Dat gaat aan als je kindje huilt en projecteert dan allemaal figuurtjes op het plafond. Bij ons zoontje helpt het echt goed, hij ligt er zo geboeid naar te kijken dat hij vanzelf in slaap valt!
succes ermee!
 
Terug
Bovenaan